BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 26., szombat

Csodák ideje... már akinek...

"Az emberek azért örülnek a karácsonynak, mert tudják, hogy akkor jön el a csodák ideje. "

Ezt egy blogban olvastam. De ez nem igaz. Vártam, hogy fölhívjon, smst küldjön, akármit. Velem mégsem történt csoda... :(

Voltam kinn lovin. Golden Sunon ültem. A végén már elegem volt h nem tudunk úgy elmenni a Bíboros mellett, h egyik ló ne fújna rá a másikra, vagy ne indulna be egyik vágtába, esetleg kezdene el ágaskodni. Inkább bementem Félvivel, nem igazán szerettem volna belepottyanni a sárba. Úgyh bementünk. Jó volt. Végre kisütött a nap, és viszonylag meleg volt, a lovak is élvezték, a macskák is, kutyák is, és mi - emberek is. tegnap majd megfagytam, ma megmajdnem megsültem. Klímaváltozás. Nyiri, most az egyszer tényleg igazad van. De csak most.

0 megjegyzés: