BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 30., szerda

fura álmok...

Mostanában nemalszom jól. Az álmaim hihetetlenek, egy éjszaka alatt képes vagyok 5 fölött is álmodni. És reggel visszagondolva rájuk, emlékszem, és furcsállom h h tudtam ilyet álmodni. Komolyan. Volt már, hogy Zolibá is benne volt, múlt éjjel egy auchan szerűségből gamekapcsokból álló sűrű karkötőket akartam ellopni, sárga, kék és piros színekben, és anyám szeme láttára, azelőtt éjjel osztályommal álmodtam, de egész éjjel! Mind1ik álmomban erdei suliban voltunk és... wááá. Most ezek jutnak csak eszembe... de hihetetlenek. nem hagynak nyugodni. Ráadásul ezek miatt ki sem tudom magam pihenni, ma meg még korábbanis keltem, 1 órával, mert pali szabadnapos volt, Mester meg egyedül votl így. Úgyh előbb mentünk, Félvin lovagoltam. Kapartam ki a patáját, és mi van a bal elsőben? Seb. Tiszta vér volt. :$ Tegnap előtt, és ma is sántított. Hát mostmár legalább tudjuk, h miért. Szegénylém... Lejódoztuk, és... más lovak ienkor össze vissza szokták kapkodni a patájukat, hiába van valaki ott a fejénél és nyugtatgatja. Félvi fejénél most ém voltzam, és semmi baj nem volt. Olyan nyugodtan állt ott, mondjuk a szemeiben ott volt a félelem, az elején nagyon, de ott voltam vele, és simogattam, és dajkáltam, és... áááá úgy szeretem. Úgy megnyugodott, mikor mondtam neki h nyugi, meg hs emmi baj. Hiehetetlen az a ló :) Imádom^^ Érte érdemes fölkelni minden reggel.
Boxi elhívott h segítsek nekik bevinni a kancákat, mert vannak 3-an és 12 ló votl kinn padikban. Szal én vigyáztam h nehogy kijöjjenek, uccsó menetben meg Rágalom votl az enyém. Olyan aranyosak voltak, egyszerre odajöttek 6-an, és ott szaglásztak, bújtak, meg minden. :) Úgy szeretem őket.
Mostmár 7 lóra ülnék föl tőlük szívesen: Ponty, Kobra, Makkhász, Rágalom, Rebeka, Merlo és Amigos. =) Úgy szeretem őket :D
na asszem megyek és szerkizem egy kicsit az egyik honlapom. Katt!

0 megjegyzés: