BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 27., vasárnap

A szerelem képes megtanítani valami újra...

Mint ahogy a Romeo x Julietben - is láthatjuk. Végignéztem. 3 nap alatt, mára csak 6 rész jutott, mivel tegnap 11-et, azelőtt meg 7-et néztem meg. Hihetetlen milyen jó anime! Imádom! Abszolute best! De miért kellett ilyen szomorúan befejezni? William Shakespeare miért nem fejezhette be volna happy enddel? Áhh úgy szeretem! (L) imádom ezt az animét. Sírtam is. Nem is egyszer... Nem gondoltam volna, hogy egyzser ilyen drámai alkotást fogok végig nézni. Ráadásul 3 nap alatt... Kaleido Star beletelt kb. 1 hónapba. Igaz h 54 részes, és suli is volt közbe... na mind1, ez az anime hihetetlen jó volt!
Ez is bizonyítja h Az igaz szerelem mindig győz! és becsülni kell...
bár Raidon is szeretne... ez a Rómeó és Júlia történet... mintha mi lennénk. persze nem vok Capulat lány, ő meg nem mOntague fiú, és nem is repkedünk szárnyas lovakon, és nem is élünk Neo Veronában... de azért a látszat:)

Huh miket össze nem áradozok itt... xD
A lényeg h nagyon megszerettem ezt az animét, a szívemhez nőtt nagyon. Ez a világ legcsodálatosabb animéje, ahhoz kétség sem fér!
Az openingje is nagyon megtetszett, úgyhogy tessék! :D


Love this! :3
0:50 körül a kedvencem^^ az a jelenet olyan gyönyörű és a zene felindultsága is... meseszép! :)

0 megjegyzés: