BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 31., csütörtök

...

Ma is voltam lovagolni, ma is Félvin, és egyre jobban szeretem^^ Olyan aranyos az a ló... lászik rajta h szereti mikor vele vagyok. A viselkedésén, mindenén. Olyan más, mint régen. Szerencsére nem volt semmi baj a patájával, úgy ahogy kezd rendbe jönni szegénykémnek :) Voltak ma Hediék; ő, az apja és a szerelme. Utáom azt a csajt. bejön, vagyunk 3-an rajta kívül, de előre kell enki köszönni, h köszönjön. Én és apám persze nem köszöntünk. Ő sem köszönt nekem egész nyáron, sőt semmikor. Amikor megismertük 1mást, azóta is utáljuk. Egész nyáron mindennap találkoztunk, de semmi. A 2 és fél hónap alatt váltottam vele kb. Olyan durván 30-40 szót... ha egyáltalán annyit. Utálom. Géza is bejött az istállónkba, és oylan... nem si tudom, fura volt. Egyszer ránéztem, és a szeme... nem tudtam belőlük semmit kiolvasni, de olyan fura volt. Furcsán méregetett. És konkrétan nem is tudom, h engem nézett-e, de úgy tűnt.

Boldog Új Évet mindenkinek! :D

0 megjegyzés: