BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 19., szombat

Érdekeees....

Ez egy december 15.-ei bejegyzés, csak mivel kitöröltem a régit, bemásolom ide.

Ma reggel szekrényeknél állunk, jön, és érdekes, hogy pont engem vett észre először. Másra nem is igazán nézett.
Első óra előtt fölmentem Dórihoz infoteremhez, és bezsélgettünk. Jön ki a tanáriból, de nem néztem rá. Inkább elmentem, mivel nekik kezdődött az óra.
Szerintem figyelt egy darabig... Majd elhúztam órára.
Jóval később, 6. óra után megyünk Ágival a táskánkért, mert otthagytuk az egyik padon az aulában, miközben a Lizáékat kerestük, és ő pont a táskáinknál beszélgetett a Petivel. Kerestem a tekintetét, de semmi. Majd elmentünk. Jött kajálni. Rám se nézett, legalábbis amikor láttam, akkor nem. Pechemre pont Mónika néni Mesivel és Enikővel a tanári asztal elé álltak, így nem láthattam... *__*"" Majd elment, de semmi. Direkt kerüli a tekintetem. Egy normális szót nem váltottunk az egész tanévben.
Egyszer bementem hozzá tisztázni a dolgokat még kb. szeptember végén, de tagadott mindent, így én is játszottam tovább. Ennyi. Ő kezdte, én folytatom. Kár h vége lett...

0 megjegyzés: