BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 20., vasárnap

Versek és képek :)

Tudom, hogy szeretsz,
kimutatni mégse mered.

Ez úgy most jólesett... lehet h egy vers lesz belőle?
Van pár félbehagyott versem, de asszem csak 1 van meg a gépen.

Mi lesz velem?


Mi lesz velem,
Ha itt hagyom ezt a helyet?
Kilenc hosszú év
Vész el semmiképp?

Nem láthatom arcod,
És annak sejtelmes mosolyát,
Nem tudhatom, mi van veled,
Hogy élsz-e még egyáltalán?

Talán elfelejtelek,
És újra szerelmes leszek.
Hidd el, jobb ez így,
Neked is, nekem is.

Mindent megteszek,
Hogy elfelejtselek,
De ha nem sikerül,
Ne engem büntess érte.

Csak távolról figyellek,
Tudom, nem árthatok ezzel.
De te mégis megvetsz,
Mit sem törődsz szerelmemmel.

Nem tudom,
Talán igazad lehet.
Tudom, hogy tilos,
De mégiscsak vonz.

Évek múltán
Visszagondolva Rád,
Ismét bűnös leszek,
De kérdem én: kit érdekel?

Mindig elérhetetlen voltál,
És ez most sincs másképp.
Csak egyet hadd kérjek:
Jussak néha eszedbe.

Megértem, ha utálsz,
De gyűlölettel sose gondolj rám!
Én csak egy vagyok a sok közül,
De nekem csak TE vagy a világ körül.


Tegnap etse alkotói kedvemben voltam, ennek eredménye pár kép.
Dórinak, 13. szülinapja alkalmából :)
Komolyan beszélek! xD

Hát... elf... mi mást írhatnék... A kép mindent elárul.
Milyen ironikus, nem gondoljátok?

0 megjegyzés: