BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 23., szerda

hát ööö....

Wohinnal beszélgettem. Érdekes egy lány, de bírom :) Érdekes ebszélgetés volt... mivel nem mentem a bezsélgetéseket, az érdekesebbeket kiírom blogba. Elolvasta a sztorit, szal innen másoltam csak be.


Wohin üzenete:
szerintem ezek sem nehezítenek sokat a dolgon (:
Sachi üzenete:
nem merekmár lépni

túl sokat tettem már a dologért
Wohin üzenete:
ne haragudj a kérdésért: szép vagy? mert ha igen (egy kicsit is), akkor mindegy lesz neki minden. a baj csak az az ilyenekkel h kifog használni. semmi más csak a sex.
én is nagyon akartam valaki, aztán én lettem a házi ribanca
gondold meg. ha bármiáron akarod, akkor meg lehet tenni
Sachi üzenete:
szerinted mit tehetnék?
Wohin üzenete:
a kérdés: mennyire szereted? és hogy mit akarsz egész pontosan?
abből valószinüleg csak testi kapcsolat lenne
Sachi üzenete:
nagyon, és jövőt azt hiszem...

Wohin üzenete:
és zavarna, ha közben nője lenne, és csak a testedet szeretné?
Sachi üzenete:
erre nem tudok válaszolni...
természetesen zavarna
és akkor inkább hagynám
de néha úgy érzem mint Dorka... használjon ki, nem érdekel, csak hadd legyek a közelében...
és hadd érezhessem...

Wohin üzenete:
akkor jön a csábítás!
szűz vagy még?
Sachi üzenete:
aham
persze
14 lettem, csak 21 napja

Wohin üzenete:
ez egy kis nehézséget képez...
valószinüleg nem ő fog kényesztetni hanem az ellenkezőjét fogja elvárni
hogy te kényesztesd őt

Hát ennyi, el kellett mennie =(

0 megjegyzés: