BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 24., csütörtök

Merlo (L)

Ma megint voltam lovagolni. Igen, mily meglepő. Golden Sunon ültem. Ez is csak a szokásos. =) Lovon ülök, erre szól a Torma, h " Nem akarsz még egyet lovagolni?" Én mondom h "De, szívesen." erre mondja h ha végeztem menjek át. Átmentem, fölültetett Merlo-ra. :) Inkább ösztökélni kellett, mintsem visszafogni. Bár egyszer azt hittem h most beugrik vágtába, de semmi nemlett belőle végül. Jó volt :D Olyan más mind1ik ló... hozzászoktam a Félvérhez azt hiszem... és amikor elindultunk trappba a Merloval... érdekes volt. Viszont a nyereg hihetetlen kényelems volt. Mikro végeztem, még segítettem lovakat behozni a padikokból. Aztán később kiderütl volna, ha a Torma nem szól h üljek föl Merlóra, akkor Anikó ültetett volan föl Rebekáre :3 Szal így is úgy is két latom lett volna^^
Gyarapodnak alovak, akiken ültem :)
Nátrium, Diablo, La Louisana, Golden Sun, Rebeka, Merlo =)
Kivi vok ki lesz még. Szeretnék fölülni Tormáéktól még az Amigos-ra is. :) Múltkor beígérte, ki tudja, lehet h meg is valósítja :D

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!!!

0 megjegyzés: