BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 31., csütörtök

Ha-ha XD

Halálra röhögtem magam most este. RTL-en Két szőke nő jobb az egynél -t néztem, és ááá xD Hatalmas volt. x"D Az a két csaj amit ott összeszerencsétlenkedett... XD
Szal az esti hangulat megvan:)
Este szarakodott a gép, lefagyott, és nem tudtam bekapcsolni. Kiírta egyszer h DLL-ekre van szüksége a windowsnak, máskor meg nem található a system 32 akármi a rendszerben, ezért telepítsem újra a windowst az eredeti telepítőlemezről. dejó -.-" mintha meg tudnám csinálni... délután ugyanez volt... akkor megoldottam... Karácsonykor megint. Minden ünneprél. Komolyan mondom, ez a gép rühelli az ünnepeket! :@ vagy nemtom mivan, de mindig oankor kéeps elromlani, h még szerelőhöz se tudjuk vinni. Pff.
Szal egy zenefeltötlés megszakadt. Ráadásul a kedvenc. Ayumi Hamasaki- Fairyland. Épp Mediafire-re pakolgattam föl, h hamano.gp-n meglegyen letöltésként... erre pont ienkor... na mind1, 6 számot sikerült föltöltenem, most perpill nem érzékeli megint az E lemezt, úgyh majd ha helyrejön, fölrakom azt az 1 számot is, meg Kat-Tun, meg Ikimono gakari meg meg meg... áhh imádom őket^^
Egy pasi írt a vk-mba, h tetszik az oldalam neki, és vegyem föl ha akarom msnre, hát fölvettem. Beszéltünk is egy keveset, majd elment bulizni. :( Nagyon jófej srác. Van közös témánk bőven :) 19 éves, Pesten jár egyetemre, és tök szimpi. Japán fan, imádja, volt is kinn már. Áh de szeretnék én oda eljutniiii (L) Felnőttkoromban mindenképp... úgy szeretem azt az országot:)
na asszem megyek is, és viszek egy kevéske frisset még az oldimra^^
Már csak 1 óra, 16 perc, és itt az Új Év :D (legalábbis most végeztem a bloggal xD)
Happy New Year^^ azaz: 新年あけましておめでとうございます!

XD

0 megjegyzés: