BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 22., kedd

Csingiling xD

Tegnap nem tudtam írni.
Mikor hazaértem, volt kb. 3 órám, és indultam vissza suliba.

Na szóval. 0.-al kezdtem. Röplabda. Nem votl edzőnk, de megtartottuk. Kémia, úgynevezett "happy óra": kísérleteztünk, előbb el is enegdtek minket, meg piróztunk. xD Jövünk óráról, asszem Kandival, ki megy a 2. emeleten? Zolibácsi. Dejó. Vagyis... a szívem majd kiugrott a helyéről. Csak a szokásos. Nem tudom elhinni, hogy ne vett volna észre. Csöppet sem feltűnő egy egész osztály, mi? Ááá neeem...

Irodalmat ellógtuk, Istvánbácsinak segítettünk. Vera, Niki, kandi, Gábor, Bálint és én. Jó votl:) Nyelvtanon nem a szokásos teremben voltuk, szal nem a mellettünk levő teremben volt órája:(
Óra előtt láttam belőle egy darabkát miközben jött le az emeletről,d e nem vok benen biztos h ő votl. Egyedül a szürke pulcsija miatt hittem őt. Irodalmon mangát olvastam, a Rémmetró 3-at. Imádom :3






Majd föci. Alig láttam óra előtt... őszintén szólva semmi sem érdekelt. A Lajtai ezzel a teremcserével elbaszta a kedvem... szal szünetben olvastam. és oylan semmis ahngulatom volt. Föcin kéepket találgattunk h meik országban lehet. 17-ből 5-öt eltaláltunk Enikővel. xD Töri. Gyalu aszonta lesz számonkérés, azok féljenek akiknek 4 jegyük van csak. Nekem 5 van. Szal nem tanultam semmit. Jön be, mindenkinek ad lapot. Dorkával gyorsan beraktuk a füzetünket a padba, máshol-máshol kinyítva, mivele gy szót nem tanultunk. xD
Első kérdés: Mi a te neved?
Második kérdés: Mit keresel?
Haramdik kérdés: Mi a kedvenc színed?
Kiderült h a négyharmad osztály beleesett a szakadékba, fogalmam sincs mi alapján, de mind. xD Angol. Kaptunk szaloncukrot. Milka feketerdős. Hihetetlen finom volt. Nyamm! ^^:3 Angol előtt kinn ülünk, jönnek le az énekkarosok. Zolibácsi is. Erzsi néni is, a matektanárnőm. Jön, köszönök neki, ő is, mosolyog, én is visszamosolygok neki. Amint elmegy érdekeen nézek rá, közben a nyopmában van Zolibácsi is. xD Asszem látta a fintoromat. De nembaj. xD Jó ez így. :D Aztán mikor vége lett, Gyöngyi is jött ki, elkezdtünk beszélgetni. Zolibá mögötte ment el, miközben Gyöngyi tudatta velem h Tünde néninek férfi hangja van. xD Hát király. Nagyszerű. xD lehet h Zolibácsi ezért érti mege nnyire? XD Dorka szerint (ma mondta) mackós hangja van. Jól énekel. Állítólag. Én nem jártam énekkarra, szal nemtom. xD Szal angol után matek, nem igazán látam sokat. És vége a napnak. 3 óra múlva mentünk vissza suliba. Osztálykarácsony. vagyis karácsonyi buli. Hát mit mondjak...
Szar volt. Nem tetszett. Nem votl vmi jó. Zene az jó votl általában, de... Egyesek oan kurvásan táncoltak... Katasztrófavolt. Volt kb. 7-8 lány aki táncotl, 1 aki a szerelmévelenyelgett, és a többi meg elvolt. én utóbbiba voltam. Nem votl hangulatom a bulizáshoz. Plána nem Zolibá miatt. Úgy el tudja venni a kedvem ha nem jön össze vele... Bálintnak adtam ajándékot, engem Ági húzott. " körömlakk, mézeskalács, és egy gyertya. Vagyis mécses. Aranyos:) 9 után kicsivel hazakeveredtem, fél 11-kor sikerült ágyba jutnom.

Ma:

Reggel fél 8 körül mentem. Kis idő múlva befutott Dorka és Ági is. Majd Zolibá is. Ajándékkal a kezében... Mivel osztályfőnök helyettes. Sztem nem nagyon nézett rám. Talán észrevett, de nem igazán szentelt nagyobb igyelmet nekem. Megszakítás nélkül meg néztük "A pillangó" című filmet. Jó volt. Bár szűk 2 óra szünet nélkül felállás nélkül betett a seggemnek. xD Úgy fájt... áááá xD Majd ünnepség. Nem votl annyira hosszú. Zolibá is énekelt. Bár igazán csak lány hangokat hallottam, pedig férfit is kellett volna. xD Mackós hang. Ez aranyos. ^^
Azért is lett Csingiling a bejegyzés címe, mert az egyik dalnál ez is votl. Ezen jót röhögtünk Dorkával. xD Lehet h átjön Szilveszterkor! :D Szüleim beleegyeztek. Övék még nemtom... xD És ős em. Egyelőre nem merte megkérdezni. xDMajd mézeskalácsot kínáltunk. Mivel mi sütöttünk az egész sulinak. xD Finomak lettek angyon. Münk föl másodikra,kis idő múlva Ő is följön. Kinn áll a tanári előtt. És sztem nem várt senkit... vagy csak Tünde nénit csodálta... na jó ezt magams em gondoltam komoylan. Bár megvan rá az esély. :( :'( De... biztos vagyok benne h nézett.. többször el tudtam kapni a pillantását. :) Picit takarítottunk a termünkben, ami a miénknek is mondható, minden ien ünnepséges izé abban ateremben van. Szinte az a nem létező osztálytermünk. Bár nem igazán kedvelem annyira. xD Bár mondjuk jogos.. nem szeretem a föit, és az történetesen egy föciterem. xD Majd elmentemkajálni, avgyis elkísértem Dorkáékat. Zolibá sok idő múlva jött kajálni. Az egész osztály körbeállta Őt, és Tünde nénit. Nem tom miért... Lehet h oda kellett volna mennem. De nembaj mostmár. Az túl feltűnő lett volna, azt hiszem. Mint ahogy az is, ha én vállalom el a 9. A. megmézeskalácsolázását xD Szal inkább kihagytam. Elmentek Tünde nénivel kajálni. rettentő sok idő múlva visszajöttek, alig nézett rám. :( Mikor emnt haza is, másik oldalt jött le a lépcsőkön, és bement vhova, előttem állt pont Dóri, szal nemláttam... bár asszem nem is baj, h eltakart. xD Szal jött, Dóri pont szembe ment vele, jóval leőre már elmosolyodott, és Boldog karácsonyt kívánt neki. Bezzeg nekünk nem köszönt oda... =( Hát persze. Minek is. Elment. És még bementem egyik terembe, ahol végignéztem, ahogy elindul kocsival. Kicsit sem vagyok fanatikus. Á nem. Na nembaj. Gyöngyi és Dóri elmentek hógolyózni, én Dorkával benn maradtam. És beszélgettünk. Szerinte is scak el akarja fojtani az érzéseit. Szeretnék hinni neki. Nekik. De nem tudok. Olyan álomszerűnek tűnik. De lehet h igaz. Nemtudom. Ezt csak Ő tudja. Félek. És különben is. Most 2 hétig nem láthatom majd. Lehet h ez neki jó. Ha nem érez semmit, akkor nem lesz bűntudata mikor meglát. Ha mégis szeret, és próbálja elfojtani az érzéseit, akkor meg van esély h kiszeret belőlem, ha sokáig nem lát.. :( Neki mindenképp hasznos. Kivéve ha szeret, és látni akar. Ami szerintem elképzelhetetlen...
Dorka fölment Nyirihez Boldog Karácsonyt kívánni,d e ahogy őt ismerem, nem csak az lett volna belőle... Bár lehet h nem lett volna bátorsága h bármit is kezdeményezzen... É smost ittvok. A gép szarakodik, lehet h vírus, avgy nemtom, mindenesetre van h nem tudom bekapcsolni, és lefagy meg minden, szal leszedtem az Avast!-ot. Remélem mostmár minden rendben elsz vele... Karácsonyr kapok saját gépet a szobámba :) és elszállt az E lemezem. nem érzékeli, csak a C-t... szólhatok apámnak. Nagyszerű.
és most itt vagyok.
Szünet van. De nem hat meg.
2 nap múlba Karácsony. Ez sem hat meg különösebben.
Egy kívánságom van mindössze: Szeressen!
tudom, h ezt így nem intézhetem el, de... bárcsak a többieknek igaza lenne...
Szeretlek... Miért nem tudsz te is? Látom, h valami nincs rendben. Ne állj ellent!
Dorka délután írt. Minket is beleszőtt. Kimásoltam azt a rész. Dorka szemszögéből van, Hamano én vagyok, Raidon meg Zolibác si.
– Vaksikám… - vigyorog rám Hamano. – Szia, hol voltál? Eddig nem is láttalak! – mondom ki azt, ami elősször eszembe jut. – Hát… történt egy pár dolog. – mondja mosolyogva. – Sajnos velem is – mondom keserűen. Brátnőm kérdőn néz rám, úgyhogy gyorsan hozzáteszem: - Mesélj! – ő ismét elvigyorodik, majd int a fejével, hogy itt nem jó, menjünk máshova. Áttörünk a tömegen, majd kézenfogva vezet tovább, az egyik földszinti terembe. Belépünk, én gyorsan becsukom mögöttünk az ajtót, és várakozva felé fordulok. – Ha? – esik le az állam rögtön. A tanári asztal mögött Raidon sensei ücsörög, Hamano pedig (minta mi sem lenne természetesebb) rögtön az ölébe telepedik. A sensei átöleli, és kis puszit ad az arcára. – De mi a…? – nem tudok semmi értelmes mondatot összerakni, egyszerűen nem bírom felfogni a látottakat. – Szervusz! – köszön nekem is a matektanár, látom a bizalmatlanságot a szemében. – Cs…csókolom… - hebegem, nagy szemekkel nézek barátnőmre, valamiféle magyarázatra várva.

0 megjegyzés: