BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 19., szombat

Sztori

Na röviden a sztori, hogy tudjátok miről is van szó.

Én 14 vagyok, míg ő 27. Mindkettőnknek a napokban volt a születésnapja. :) Nekem 2-án, neki 13-án. Ötödiktől tanított hetedikig, szal 3 évig. Már az elején beleestem, ő is abban az évben jött a gimibe, mint mi. Totál belézúgtam, és amikor igazán rájöttem, h nyolcadikban nem fog tanítani, pánikba estem. Komolyan. Kerestem az utat, hogy kerüljek hozzá közelebb. De nem volt ötletem. Nyáron viszont csináltam egy kisebb hülyeséget. Regisztráltam msnre egy bizonyos 24 éves Szilviként, és fölvettem. Pár nap után jelentkezett is. Elkezdtünk ebszélgetni. Megkeresett iwiwen. Szerencsémre ismerek egy Szilvit, azt mondtam h ő avgyok. És akkora mázlim volt, h a csaj pont 24 éves, mint amennyinek mondtam magam. Huh. Kb. 3-4 hétig beszélgettünk el, naponta, de úgy, h leültem kb. délután 4 körül, és hajnali fél 2-ig dumáltunk, persze kisebb megszakításokkal, mint pölö fürdés, kaja, sötöbö. Ez így ment 3 hétig kb. nyíltan, bizalmasan. Majd az uccsó 1 hétben kezdtem elbizonytalanodni. Mert már nem votl olyan velem, mint azelőtt. Rideg volt. És titkolózó. nem perverzkedett (igen, nagyon perverz xD), és semmi. Kerülte a magánügy témákat. Majd egyszercsak rákérdezett. " Miért csinálod ezt, ... ?" ... = nevem. Elkezdtem összevissza beszélni, akkor úgy tűnt elhitettem vele. Majd a nyár hátralevő részében semmi.

megyünk újra suliba, rögtön a 2. tanítási nap egyik kilencedikes csaj leszólit, h ez mire volt jó? kérdem h mi? momdja h msneztem... bácsival. Szóval itt elkezdődött valamiféle kis játék. Aztán 3-szor fölmentem még arra az msnemre, mindig beszéltem vele. Emlékezetes beszélgetések, az biztos. Kerültük egymás pillantását, viszont vonzottuk egymást. Többször úgy éreztem, hbezsélni akar velem. De nem jött oda hozzám. Lehet h azért, mert mindig körül voltam véve valakikkel, és emiatt eg yidő után letett róla, avgy csak egyszerűen nem mert. Pénteken soxor vagyok egyedül, mert ott maradok egészen suliban negyed 6-ig röplabda miatt... szonte mindig egyedül vok oankor, mikor megy haza. De semmi. Szerintem csak nem merte. És így szépen lassan elmaradoztunk. De sokszor azt vettem észre, h néz. Amikor ő nem nézett, akkor én őt. És ez így ment hónapokig. És mostanában is megy. Nagyon közvetlen volt velem. És azthiszem megkedvelt Szilviként. Sőt, szinte biztos avgyok benne. Rengeteg mindent megtudtunk egymásról, kár hogy vége. Na összefoglalva ennyi a sztori.



Mit szóltok?

2 megjegyzés:

Dóri & Dóri írta...

Nem gondolod , hogy ezek után : (főként hogy becsaptad és ráadásul a diákja vagy) nincs már valami sok esélyed? Mert nem azért Kelly de ez nem tündérmese!

Kelly írta...

Tudom én... csak tudod... nem ilyen egyszerű ez az egész. 2 hónapon keresztül próbáltam kerülni, ment is volna, de valahogy mindig a közelembe került. És hiába akarok... nem tudok kiszeretni belőle. Ráadásul egyre jobban látom, hogy érdeklődik irántam, de... nincs erőm, h leírjak mindent róla. Nem tudom mi lesz.