BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 19., szombat

Elbizonytalanít mind2

Dóri és Dorka. Mindketten oda lyukadnak ki, hogy Zolí érez valamit irántam. Na igen, ott vannak akérdések.
kérdés: Miért néz?
válasz: talán azért, mert nem tud kiismerni, és gonodlkodik rajtam. gondolja ha engem néz, megjön a megoldás. Dóri szerint azért néz, mert aggódik értem. Dorka szerint mert érez valamit irántam.
kérdés: miért nem képes beszélni velem, és elküldeni a francba?
válasz: mert nem mer. Nem tudja, h mit mondjon.
kérdés: miért nem akarja a szemembe mondani, hogy nem kellek neki?
válasz: szerintem fél h kárt teszek magamban. sztem amennyire kiismert, simán azt hiszi, h ha elutasít öngyilkos leszek. vagy azt hiszi még mindig h bosszúból csináltam. akkor meg nem akar pofára esni. Egyik tanárnőnek azt mondta még év elején h szerinte bosszú. azóta nemtom mi a felállás.Dóri szerint nem meri megmondani, nem akar megbántani. Dorka szerint mert akar valamit tőlem.
Dóri szerint örlődik magában. Nem tud dönteni. Jó vagy rossz. Szegjen meg minden szabályt, és mutassa ki az érzéseit, vagy fojtsa el őket, és kínlódjon.
Nem tudom miért, reménykedek.
Azt hiszem azt hitegettem magamnak, hogy minden kérdésre tudok reális választ adni. De mégsem. Vagyis én azt hiszem, h reális, de Dorka szerint az ő válaszuk a reális. ilyenkor mindig úgy felcsillan bennem a remény. Igaz, nemtudom mit szerethetne rajtam, de mégis érzem. Érzem azt a kicsinyke vibrálást.
Van még szűk 2 napom, hogy valamit csnáljak. Szünet előtt. Dóri szerint vmi változatosság kéne. Ha csúnyán nézek... akkor az vmi izgalmat ad... az állítólagos sok fejelkapás- tekintetkerülés után. Valóban ezt csinálnám? nemtudom. lehet.
Áhh istenem, úgy szeretem. Úgy vágyom rá. Úgy hiányzik. (L) Szeretem!

0 megjegyzés: