BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 23., szerda

Semmi érdekfeszítő

Tegnap este összekaptam apámmal. De reggel már semmi nem volt.
Voltam kinn lovin, de senki nem lovagolt.Inkább én sem. Meg amúgyis.. olyan latyakos idő volt ott. Tiszta sár, ahol a hely kivan járva... Szal inkább nem ültem föl Félvire. Hadd pihenjen. Tisztogattam le, mert ahogy láttam macska mászkált rajta. Meg vices is volt egy-egy helyen... és olyan... bizalmatlan volt. Egyszer emelte is a lábát h megrúgjon. De végül meggondolta magát. Nem akarom bántani. Szeretem. Szal nem vertem nagy dobra. Közbe megjött Géza is. Jól elbeszélgettek, meg minden. Viszonylag sokszor nézett rám. Nagyon jól nézett ki, mint mindig. Visszagondolva... h nyáron féltem h minden nap találkozni fogok vele és h fogom bírni... de semmi nem lett. Már nem pirulok el (azt hiszem) és olyan közömbösen nézek rá... Pedig ha tudná h mit érzek... Kb. 1 éve ilyenkor estem le először. Mikor lehullott az első hó... Nátrium valamitől meguejdt, én meg a kemény talajon találtam magam pikk pakkra. xD Szép emlék :) És amikor jöttünk be... asszem akkor ovltam másodjára futószáron nagy padikban. Vezette a lovat... a gyönyörű hóesésben... lóháton... hihetetlen szép volt! Oylan magasról minden olyan csodálatos. És sokat is bámulhattam... mostmár annyira nem... Géza vagy Zolibá. Vagy esetleg mindkettő. Nem tudok dönteni... Bár... Géza mostmár apa lesz. De úgylátom pont ez az ami... áhh nemtudom. Olyan aranyos... (L)
Miért az idősebb pasikba szeretek bele ennyire?
Hazajöttem, fürödtem, gépeztem. Beszéltem Dórival és Dorkával is. Dóri érzései most dúlnak, de arról inkább nem írok... Dorkával meg semmi különös.
Regisztráltam az Avast!-ot szal mostmár 12-14 hónapig jó kell h legyen. Mármint h érvényes. Utána új licenckulcs. Ebéd, majd sudokuztam. Nekikezdtem egy 16x16-osnak is, de az első sor után kiakadtam. xD Vagy 9 számot kellett volna megjegyeznem, de leírni meg nem voltam képes. x"D Majd anyám lehívott bejglit csinálni. Hát... mit mondjak. Semmi érdekes. Szeretek semmit csinálni. Akkor mindig Zolibán járhat az eszem. Szükségem van rá. És most itt vagyok. Megváltoztattam a honlapom címét, http://www.japansite.gportal.hu/ -ról http://www.hamano.gportal.hu/ -ra. És új CSS-t is raktam föl... fejlécről egyelőr emég fogalmam sincs, de át kéne írnom már csak a cím miatt is.

Szeretem ezt a számot. Nemtudom hányadjára hallgatom végig ma. Bulin volt ez is, akkor szerettem meg. Azért valamire jó az osztálykarácsony is, ha már bulizni nem tudunk. Feledhetetlenül csak úgy lehet bulizni, ha akikkel táncolsz, szereted őket. De az osztályunk semmi. Senki sem szereti a másikat, sötöbö... nem jó így a hangulat. Dorkáék szerint lehet h jobb a mi csapatunk tesin röplabdánál, de csak játékban. Ők szeretik egymást, és nem szúrják le egymást, ha vmeikőjük elszúr vmit. Mi meg... áhh. Elegem van. De attól függetlenül röplabdázni akarok. Szünet első igazi napja, de már most röplabda hiányom van. Mi lesz így szünet végére? Szerencsére első órám hétfő 0.-ban röplabda:D Szal... jó :)

0 megjegyzés: