BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 28., hétfő

de csak MAJDNEM! xD

Tegnap úgy ahogy volt, elfelejtettem írni a napomról. Valószínűleg azért, mert totálisan el voltam telve a Romeo X Juliet animétől xD
Szal a tegnapi és mai nap sokban hasonló.
Tegnap is ovltam lovagolni,ma is. Godlen Sunon ültem tegnap is, ma is. Tegnap nagyon pöckösen ment, aztán egyszercsak elkezd bakozni, ágaskodni, meg hasonlók. Szal be volt indulva. Ma ugyanaz, csak még durvábban. Nem tudom hányszor akart ledobni magáról, de végülis nem estem le, csak majdnem! xD Egyszer Tormási épp ment át a Mesterékhez, és mondja nekem h holnap átmehetek hozzá lovacskázni ha akarok, erre a ló beugrik vágtába. xD Aztán meg elkerültük 1mást, nem mondtam semmit az ajánlatra. De miért is ne? naná h megyek! :D Kivi vok kire fog fölültetni... Először Rebeka, majd Merlo... áh imádom őket! =)
Am. meg a Tormási is egész helyes :$ :*
Király. Zolibá, Géza, és Gyula. mi lesz ebből... xD

0 megjegyzés: