BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 29., kedd

Zsömike??? *o)

Hazajöttem, és kaja közbe kellemesen éreztem magam. Visszagondolva, egész jó volt a napom:)
Golden Sunon ültem, csak 1-szer ugrott most be vágtába. :D A szomszéd istállóból egyik srác nagyon...néz... túl feltűnően. Lehet h belémesett? xD Jött a Friebert, adott 3 puszit, és mondja h "Szia, Zsömikém. Hogy vagy? " na de kérem! Mi az, h Zsömike? XD
harasztival is tökre elvoltam ma, nagyon jól elbeszélgettünk, azt hiszem imponált neki, h tud nekem magyarázni. xD Miközben a Mester meg a Pali rá vártak, h rakja már fel végre a ynerget a kancára, ő meg nyugodtan elbeszélgetett velem. Annyira bírom az ieneket. xD
Tormási meg már más téma... ma nem volt... és... hiányzott... lehet h belé estem? XD Mit ne mondjak, egész helyes...
Kiderült h Anikó jövő héten elmegy, nagyvalószínűséggel Rebekát, a lovát is viszi magával :( Helyette lehet h jön Géza. Király... na mind1. Ma is köszöntünk egynásnak, majd olyan gyorsan elment... én hátra vittem a nyerget, és már ott se volt. Már ment is el...:(

0 megjegyzés: