BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 19., szombat

Dec. 18. - Ez nem tudja megunni a társasozást?

Ma egész 5. óra utánig nem láttam. Mivel 2., 3., és 4. órát ellógtam... úgyh nem. És neki csak 2. órája van. Kinn ülünk büfé előtti asztalnál, jön Tünde nénivel kajálni. Én épp a tükörbe bámultam, ahol egy piros pólós csaj jött, rosszra tippeltem. Erre megjelenik ő. Én meg csak bambultam arra. Észrevett. Rámnézett, majd el. Majd visszanézett. Látta h őt bámulom. De előttünk csajok ott kártyáztak egy másik asztalon. Stal azt is hihette h őket nézem. Ő viszont nem tudom. Vagy engem, vagy a csajokat nézte h mit csinlnak. vagy a fiúkat, akik társasjátékoztak. De oda már nem láthat el. Jön ki, leült társasjátékozni. Olyan helyes vooolt... (L) Olyan vékony háta van xD Edzésról jövünk, akkrois ott játszanak. Akkor már fölfigyelnek ránk, mert Tünde néni szólt Lizinek. Majd elmünk szekrényekhez. Egyszercsak megjelenik. Fölfut a lépcsőn. Olyan érdekesen fut. xD Majd jön le. Mi felénk. Rá néztem, ő sztem akkor pont nem nézett rám. Na nem baj. Jó hétvégét kívánt, én is, és elment. Olyan aranyos... enm tudok betelni vele. És ennyi volt ma.

0 megjegyzés: