BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 24., csütörtök

Karácsonyi vágyakozás

Elkezdtem egy ficet, aminek a címe: Karácsonyi vágyakozás. Persze, hogy róla és rólam szól. Annyira jó lenne, ha megtörténne:) De nemfog... :'( Sajnos neeem... pedig olyan szép is lenne... Olyan jó lenne... ha most átölelne és... *-* áhh fölösleges álmodoznom...
azonkívül pezsgőztünk, de ajándékozás scak majd január elején lesz, mert akkorra lesz meg a gép, és azt kapok :) sajátot, a szobámba =) Végre! Szal most csak jelképesen egy Adidas sprét kaptam :D
Bemásolom a ficet ahol eddig tartok, ha netán elveszne, mint a Lajtai vizsgatételei xD Pont a miénk! :@

Karácsonyi vágyakozás

„Tütü, tütü, SMS!, Tütü, tütü, SMS!”
Szólal meg a telefonom az asztalon. Gyorsan érte nyúlok, hogy kinyomjam, még mielőtt fölveri apámat, és az egész ház rengni fog az ordibálásától. Tökéletes karácsony lenne, mit ne mondjak. Nincs kedvem megnézni, hogy ki írt, minden évben ugyanaz. Üdvözlő üzenetek, és jókívánságok tucatja. Minden egyes évben. Unalmas már. Sokkal többet érne, ha fölhív, hogy találkozzunk, beszélgetnénk egyet, és úgy. Így olyan… nem is tudom, talán fölösleges. De mindegy. Inkább megnézem. Ki tudja ki az.
Feladó: Raidon
Tárgy:
Raidon??? Ő meg mit akar, jesszusom?!
Megnyitom az üzenetet, és szemem-szám tátva marad.
„ Csillag száll az esti égen, utat mutat sötét éjben. A szeretet ma újra
éled, halkan szól most minden ének. Körülölel, mint egy bársony, legyen
Boldog a Karácsony! „
Várlak msn-en. Siess!

Ez kedves. De mit akarhat? Az ex matektanárom? Nem értem. Lerakom a könyvemet, és bekapcsolom a gépet. Türelmetlenül várom, hogy betöltsön, nagyon feszült vagyok. Ha ez most elkezdi nekem, hogy ne fussak utána, akkor én nem tudom mit csinálok vele. Mindenesetre elrontaná a hangulatot. Nem mintha lenne olyanom… Hiába a szépen feldíszített karácsonyfa, hiába a gyönyörű szép, fehér hó, egyik sem hat meg igazán. Csak egyvalaki kell nekem. Ha őt magam mellett tudnám, gyönyörű karácsonyom lehetne. De ez sajnos lehetetlen. Nem elég, hogy 13 évvel idősebb nálam, még tanított is. És ez így nagyban megnehezíti a körülményeket. Áh, végre! Begépelem az adataimat, és belépek. Csak nekem tűnik ilyen hosszú időnek, míg betölti? Amint sikerül belépnem, látom, hogy valaki fölvett. A cím ismerős, hisz nyáron ezt használtam föl. Amint elfogadom, rögtön rám is ír.
*Raidon üzenete:
Szia! :)
*Hamano üzenete:
Csókolom…
miért kellett ilyen sürgősen följönnöm?
*Raidon üzenete:
ne félj, nem akarom elrontani a karácsonyod.
*Hamano üzenete:
nem mintha el lehetne azt… ami nincs, azt nem lehet elrontani, szóval vágjunk bele!
*Raidon üzenete:
rendben
van valami programod éjszakára?
*Hamano üzenete
igen, alszom
egyéb hülye kérdés?
*Raidon üzenete:
milyen morcos vagy ma…
mit szólnál, ha érted mennék úgy 2 körül?
*Hamano üzenete
mit akar?
*Raidon üzenete:
csak beszélgetni…
*Hamano üzenete:
az éjszaka kellős közepén? Bonyolult egy alak maga…
*Raidon üzenete:
Miért is ne? :D
Gondolom észrevetted már, hogy sokszor szerettem volna már beszélni veled a suliban…
*Hamano üzenete:
igen, valóban
*Raidon üzenete:
csak valami mindig közbejött…
de azt hiszem jó lenne végre tisztázni…
*Hamano üzenete:
felőlem…
*Raidon üzenete:
nem vagy mindig őszinte…
*Hamano üzenete:
persze, hogy nem vagyok
de ezt ne vesse a szememre, mert maga is átvert párszor nyáron… nemde?
*Raidon üzenete:
én csak folytattam amit te elkezdtél…
*Hamano üzenete:
okosabb is lehetett volna, és kiszáll ebből az egészből
minél előbb tisztázzuk, annál jobb
én mentem magához…
de egy szóval nem mondta, hogy most már elég, ne játsszuk ezt tovább
*Raidon üzenete:
mert kíváncsi voltam
*Hamano üzenete:
mire?
*Raidon üzenete:
hogy mi lesz ebből…
*Hamano üzenete:
mégis miből?
*Raidon üzenete:
a sorozatos fej el-elkapásokból, az állandó nézésekből, estébé… gonodlom érted mire gondolok
*Hamano üzenete:
igen értem… de azért maga sem semmi…
miért vettem észre állandóan hogy néz, és amikor szembe találkozik a pillantásunk, miért néz olyan furán rám? Mintha meg akarna fejteni…
*Raidon üzenete:
mert meg is akarlak
érdekes lány vagy…
izgalmat keltesz bennem
amikor veled beszéltem nyáron… Matsuoként…annyira más voltál
nagyon megekedveltelek
épp ezért nehezen fogadtam mikor belémcsapott a felismerés, hogy hé, én ezt a lányt ismerem!
*Hamano üzenete:
és? Legalább tetszett?
*Raidon üzenete:
igen :)
*Hamano üzenete:
ennek örülök :)
egyébként meg Boldog Karácsonyt!
*Raidon üzenete:
köszönöm, neked is :D

Itt tartok csak, de ezt úgy eltudom képzelni. Most olyan jól be tudtam magam képzelni a helyébe...kellett nekem elkezdenem ficet írni... a jókedvem már a múlté:(

0 megjegyzés: