BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2009. december 19., szombat

Dec.16.- társasjáték szakkör

Ma 0.-ban focizott. Néztük Dorkával. Nem ültünk annyira úgy, h jól rálássak, nem akartam nagyon föltűnni. Párszor /jópárszor/ idenézett, és pont az öltözőjével szembe ültünk... igaz h nemtom hány 10 méteerre, de mikor kijött, első rálátása ránk volt. érdekes votl mindenesetre... xD Töri előtt is ügyeletes volt. Tünde nénivel. Párszor rámnézett, de semmi különös. Kémia utáni szünetben és előttiben is ugyanez. Órák után meg mászkált összevissza. Legutoljára egy büfé előtti asztalnál tűnt fel. Társasjátékoztak. :? Nyáron mesélte ha kar indítani egy társasjáték szakkört, de nem gondoltam h meg is valósítja. x"D De az égnek nem nézett ide egyszersem. xD Pedig Nikivel párszor elkopogtunk arrafelé. Pedig úgy kopogott a magassarkújában... áhh. chö -.- na mind1, ez van.Majd nemtom h került oda, de végül jött le a lépcsőn. Pont nem figyeltem, Kikyou a rajzaimat nézegette. xD Gondoltam elment. De mégsem. Ez később derült ki, mikor Kikyou erősen oldalba bökött a könyökével, és akkor láttam meg. Jött errefele az aulából, a kijárat felé, és olyan sejtelmesen mosolygott... Mesiék utána is szóltak, hogy "Óhh Zolibácsiii " Biztos vmi hülyeséget csinálhatott, hisz a csajok hangsúlya... xD És ennyi votl. Többet ma nem láttam :(

0 megjegyzés: