BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 1., péntek

Ágaskodás ;)

Ma is voltam lovagolni:D Anikó is kinn Rebekával, vágtattak el mellettünk, első körben még csak picit nyugtalankodott a Félvér, de 2. körnél már el is kezdett ágaskodni. 2-szer is. Hihetetlen érzés volt. D nem tudom h ezt jó vagy rossz értelemben értem e... Furcsa érzés, úgy éreztem magam, mint akinek elfogyott a talaj a lába alaól. Jelene setben a fenekem alól. De szerencsére sikrült lenyugtatnom,így nem estem le. :) Szeretem azt a lovat, akármit csinál. Olyan aranyos, ss úgy bújik :) Hamarosan megjött Géza is. Nem votl valami jó érzés. Mármint... nem tudom h örülnöm kellett e volna, h ottvan, vagy sem... mindenesetre feszélyezett h tudtam h néz, meg minden. Nem tudtam a szemébe nézni. És furcsán viselkedtem. Ebben biztos vagyok. Nem akarom magam kívülről látni, h mien vagyok a közelében, az biztos. lehet, h sejt valamit. de szarom le. Nem érdekel. Apa lesz, legyen boldog a barátnőjével. Nem tudom mit szeretek rajta... Mindenesetre nagyon rossz érzés állandóan ránézni, és tűrni és tűrni. :(
ma 4-kor megyünk temetőbe, anyám 6-ra el akar cipelni misére, apám megy 7-re etetni, nemt om h megyek e. Fáradt vagyok. nagyon. De este lesz asszem a halállista AXN-en. Death Note. szal mindenképpen megnézem :) vagyis... megpróbálok nem elaludni mellette. Este 10-től. De az nincs is oylan későn...mondjuk ha azt nézzük, h fél 1-ig fog kb. tartani, és másnap meg a The Last Name lesz, szintén Death Note, kicsit má sok lesz asszem. na nembaj. xD Ilyen egy animefanatikus élete.

0 megjegyzés: