BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 20., szerda

Őrült nap. vagy inkább... őrült vágy?

Tegnap szinte egész este törit tanultam. Gondolhatjátok, mennyire elegem lett már belőle. Első órám rajz lett volna, e Istvánbácsi nem volt... jövőhéten lehet h végre lesz :) DE jó lenne. Szal Harit néztem 0.-ban amint focizik. Egyszer valaki berúgta a labdát, és persze Dorka és Ági nem voltakképesek megmozdulni, úgyh éán adtam vissza a csávónal a focilabdát. Hari tuti nézett. vagyis azt hiszem :) Na jó ez abszurd. Többször felénk nézett, mikor fociztak... Majd elment.
Első órában is törit tanultunk. Megyünk törire, ő kinn ül, természetesen Tündenénivel. Alig mertem ránézni. Kiültünk, de semmi érdekes. Jól osztottak be így minket. =) Törint TZ-t írtunk. Szar lett, h őszinte legyek. Óra előtt tudtam, órán meg leblokkoltam. Lehet h húzatni fogok. Félévente egyszer lehet... asszem itt lesz az ideje. Rómaira meg majd nagyon tanulok akkor. Ennyi. Jah és imádom ezt a számot. :) Olyan...megynugtató számomra. Kémián is írtunk. Késtünk óráról kb. fél percet,mert Kandival, Dorkával és Ágival kinn voltunk folyósón. Lementünk Ági pulcsijáért is, erre pont rámnézett x"D Matekon kaptunk feladatsort, a felvételire készülve. Szünetben is szembe ültünk vele, csak 1 emelettel odább. xD
Niki hozott finom sütit *.* Nyamm =) Fizika. Nem feleltünk, de 3.-án TZ-t írunk. Király. Egy újabb 3-as szerzési lehetőség. :S Angol. Dogát írtunk. Definíciókból is! De azt aztán télleg nem mondta! Az egész csoport (még a Niki is) ott próbálta meggyőzni, h nem, nem tetszett mondani, h definiálni iskell, erre...-.- Elkúrtam. Na mind1. Van időm kijavítani. DE ha nem szedem össze magam... de...nem tudok a tanulásra koncentrálni. Állandóan Dóri és Hari jár a fejemben. :( Na meg a loviról az a srác, akinek még mindig nem tudom a nevét, na meg Géza. Olyan... fura ez nekem. Volt egy szabad órám. Dorka és Ági, meg szinte a fél osztály, aki nem ment haza, ment matek korrepre. Mert h a felvételi megírása miatt... annyira hülyeség ez az egész. Mi egyszer már megírtuk. megdolgoztunk azért h ide fölvegyenek. Erre... áh nem fér a fejembe. Nem látom értelmét. És sztem nincs is. Közbe Hari mászkált erre arra. Többször felénknézett. Ez van. Nem próbáltam leplezni, h én is felé néztem. Majd leültem a többiekhez, Mónika néni is odajött, és...és elvoltunk (: Mentem hátra,hátha látom Harit, de sehol sem találtam meg. Ittam egy kapucsínót...de nem sokat segített. Hazafele szédültem, bezárva éreztem magam, fájt a hasam és fejem... szar volt a közérzetem nagyon. Itthon leültem géphez, semmi tanulás. Matekháziból van még hátra 2 feladat. Majd holnap óra előtt megcsinálom. Nem fogok most este azzal szarakodni. Viszont Gábor adott egy ötletet a hamano.gp-hez, úgyh lehet h meg is valósítom még mielőtt lefekszem. És ilyet még sehol sem láttam, egy Japánnalfoglalkozó oldalon sem, szal...:) Szerkizni akarok. Megyek is.
Oyasumi nasaii^^

Chu, Hamano

0 megjegyzés: