BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 25., hétfő

Hát ilyen nincs! I'm the happiest girl! *.*

Először is, mint látjátok, élek és virulok, pedig szüleim már tudják a bizonyítványomat. na kezdjük elölről.

Volt ma 0. órám, röplabda. Már-már kezdtem azt hinni, h senki sem jön, Lizi is oan soká jött. Átöltözünk, oké, nem jött Dóri. Mehjött Niki is, de már 7:34 votl, így nem öltözött át. Ő elment. Mi hamarsoan kaptunk labdát, és végül Dóri is befutott. Elbeszélgettünk, miközben játszottunk. Ő néha-néha ütött egyet, de semmi több. Viszont áhh hihetetlen jó volt. És úgy éreztem, hogy velem többet beszélt, és máshogy. Jobban beleélte magát a olgokba :) Jó volt felszabadultnak látni. kÉmiáról most kivételesen nem késtünk el. Dóri jövő héten síelni megy, így kárpótlásként holnap és csütörtökön mehetünk a nagyok edzésére!!!!*.* Áh de várom már T.T Kémiát végiguntam, irodalmat úgyszint, dogát írtunk, 5-ös lett, nyelvtant megintcsak, fizika úgyszitn szokás szerint, töri TZ-m 3-as lett, nem tok h fogok e javítani, angol nem volt Hédi néni, így kaptunk egy teljesen más kiejtéső tanárt, matek felvételit beszéltünk meg. Nyelvtan előtt Dóri fönn volt vmitintázni, mikor jött le elé futottam,mert közbe Vera mondta h holna meccsük lesz, és akkor h lesz edzés ott... deDóri bebiztosított, aszonta lesz, a kosarasok hátul lesznek. Szal jupíííí (L) Zolibát is láttam párszor. Mikor vártam apámra az utcán, egyszercsakkijött egy pulcsiban, valamit kivett a kocsijából, és hát érdekesennézett rám...:$ Bár tudnámmi volt ez...
Mentünk Auchanba, famíliából kaptam egy új tesigatyát, 2 pólót és egy feket emelltartót*.*
Na pá!
Megyek tovább írni a Dóris ficet x)

0 megjegyzés: