BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 21., csütörtök

kibaszott jó >.<

Biosszal kezdtünk. Előtte Dorkával elmentünk lelkátni, amjd bioszteremhez. Kinnvagyunk folyosón, megjön, felénknézett végig. Bioszon vagy fél órán keresztül feleltünk. Tőlem nem kérdezett. Megyek föcire, ekkor szokott a 119-ben órája lenni... benéztem. De ő nem látott :P Becsöngetés előtt is jött, de nem nézett az osztályunk felé. Angolon kiosztotta Hédi néni a dogákat. 1-es lett XD Ráadásul nagy jegy... ehh. majd csakkijavítom. Van rá fél évem. Szűken. Tesi. Láncfogó (majdnem megnyertem, már csak 4-en maardtunk benn), kidobó,meg ien egyperces fogók. 1. kidobót is majdnem megnyertem. De nem >.< Irodalom. Előtte kapucsínó. Órán Babits. Dögunalom. Matek. Kiosztotta a dogákat, amit múlthét előtti hét pénteken írtunk. 2-es. Hát ez aztán nem az én szerencsenapom. x"D Összedobtam egy 3-ast, két tantárgyból egy nap. XD Matek előtti szünetben valami harc bemutató volt. De a mikrofon miatt semmit sem értettünk, olyan szar az aula visszhangzása. Hari is kinn nézte Tünde nénivel. Én meg vele szemben, csak 1 emelettel lejjebb. XD Majd go haza. Bizit szombaton vagy hétfőn kapunk.
Ma utánanéztem a japán billentyűzetnek, de semmi okosat nem találtam. Viszont nemrég Japán és Magyarország kiadott egy közöd bélyeget...
www.hamano.gportal.hu ha érdekel
pá, megyek szerkizni, közbe megy az Over. Napok óta csak ezt a számot hallgatom, de nem tudom megunni.

0 megjegyzés: