BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 22., péntek

Fárasztó

Tesivel kezdtünk. Röpiztünk. És... hihetetlenjó volt! A végén már annyira jól ment már a játék, hogy az csak na! Ilyen jó még sosem volt az osztállyal a játék. De komolyan=) 35 perces órák voltak csak^^ Média. majdnem lekéstünk róla. xD De sebaj. Forest Gumpot néztünk ma is. Megható. Angol. Jókat röhögtünk. x"D Ének. Nyiri jött be. Kiosztotta a biziket. az amire számítottam. De szüleimnek nem mondtam el. hadd telejn el jól ez a hétvége. Matek. gyakoroltunk a holnapi felvételire. Nyelvtan. Úgyszint, mint matekon. Utána 3-ig elvoltam, majd röpiztünk. Egészen 5-ig. Nem volt Dóri. És így unalmas volt. Viszont Dori (9.-es csajszi) azt mondta h hihetetlen jók a lecsapásaim. Egyenesek, pont jók =) Tesi után meg beszélgettünk Judittal, és mondta h Dóri pletykált rólam. ( az edző) Kérdem h mit, megijedtem. Erre mondja h a nővérének mondta (szintén röplabdás, ma volt meccse Ráckevén) h nagyon jól játszom. Megkönnyebbültem. =) De miért nem tudja a szemembe mondani? Andi szerint... mert ha megtenné, akkor nem hajtanék ennyire, így meg... nos megvan az eredménye. De azért jólesne ha néha a szemembe mondaná, h nagyon jó vagyok. Oké, dicsérget meg minden, de... azért jólesne. Onnantól csak mégkeményebben edzenék. Ma volt a kicsik felvételije, ott állunk aulában páran az osztályból (3 lány leült) én mögöttük álltam 2 fiúval, de úgy, h a szemem sarkából láttam mindig, ha valaki jött le a lépcsőn. Ráadásul a falra ki van akasztva egy karikatúra, amiben jól lehet látni a tükröződésében h ki jön le. Jön le 1 csaj... majd egy pasi. Hari. Érdekes h rögtön engem szúrt ki a szemével. Nézett, majd elment. Olyan furán tud nézni... Annyira nem tudom h oankor mire gondol. Pedig úgy szeretném megfejteni. Ez minden vágyam.
Dóri nélkül unalmas votl a nap. Hiányzott. Komolyan. T.T
Holnap felvételi... wáááh félek -.-
Szorítsatok!

0 megjegyzés: