BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 2., szombat

Tudatlanság

Gondolom nem is kéne mondjam, de voltam lovagolni. Azért mondom. Félvér közbe lesántult (ismét), na nembaj holnap nem tom föl tudok e rá ülni, de majd 6 napig békén fogom hagyni szegénykémat, mert itt a szünet vége...:( Voltak a Hediék is. Újév alkalmából mindenkit megpusziltak. Még engem is. Ez azért meglepett. Ráadásul a hedi oylan... mit is mondjak... szeretetteljesen? : nemtudom... az votl az érzésem mintha bírnánk egymást... pedig nem. Na mind1...
Ma befejeztem az Egy gésa emlékiratai könyvet. Hihetetlen jó volt, egész téli szünetben ezt olvastam :) 431 oldalas, de nagyon jó. A filmet nem néztem véggi mert nem töltött be vp-n, utána meg már úgy elmaradt... de asszem meg kéne :D
Egy reményteli szerelem várt valóra Szajurinak. Az elnökkel. Kislány kora óta szerette, mikor találkoztak a Shirakava partján. 20 évig titkolta érzéseit, és végül kiderült h az elnök is szereti. Úgyh fölcsillant bellem a remény. Lehet h érettségi után lesz valami köztünk? :/ Nem tudom.
Elgondolkoztam. És rájöttem, h rengeteg mindent nem értek, még ha azt is hittem, hogy értem őket. De nem. És ez bosszantó.

0 megjegyzés: