BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 5., kedd

Ez a nő kegyetlen! xD

Apám vitt ma be suliba, már ott állt a kocsija. Mi a fene? gondoltam magamban. Picit később érkeztem, mindössze pár perccel, mitn szoktam, úgyh gondoltam, h már biztos megérkezett kis ideje. Nem votl aközelben, nem sikerült fölfedeznem. Dóri lejött a matektermünkhöz, és eldumálgattunk, meg minden. Majd föltűnik a 2. emeleten, kis táskával a hátán... na ott akadtam ki! Kedden focizott?! Hát menjen már... Szerdán szokott... persze máskor is volt már, de azokról tudtam. Általában. és mentünk is lelátni. Ha nem is focizott, akkor is. De közbe akivel le szoktunk járni... hát nem vagyunk annyira nagyon összemelegedve... Amióta összevesztünk, már nem régi köztünk. Neki ott az Ági, nekem meg Dóri, gyöngyi, és az osztályomból talán Niki... Na meg Lizi. :) De akkoris. Azt hiszem Dorka az egyetlen, aki melllett igazán el tudom engedni magam... meg Gyöngyi. Ritkán találni ilyen embereket. pedig...én aztán télleg nagyon könnyen föl tudom dobni a hangulatot. De... ma alig beszéltünk. Csak annyit h hali, meg hello, meg ieneket. Egy szót nem váltottunk 1mással és ez zavar. Na szal ma focizott. Ami azt jelenti nagyv. h holnap nem fog... áááá :( Matekon elvoltam a körmeim kifestésével Stabilo színes tollal. xD Először rózsaszín, amjd hirtelen ötlettől fekete lett a körmöm fehérje. xP Na később meggyűt vele a bajom.Miután nem ustam kifesteni a bal kezemen, le akartam mostni, de nem jött leeee x"D Biosz. Hát... gondolkoztam, miután föladtam apróbálkozást h figyeljek... jövő kedden TZ. M?ajdnem egész füzet -.-" Mondjuk töriből még annál is több lesz maj dhamarosan áhh help me! Aztán ofi. Idén mi rendezzük a Farsangot :) Nem írok róla semmit, mert hát az Dóri olvassa a blogom, ő meg 7.-es, szal nem akarom lelőni a poént. xD Így jártál, Dórikám! x)
De tök jó ksi izé lesz. dani ötlete... hát azon röhögtünk egyet XD Szegény kicsik x"D Info. HTML-eztünk. Színkódokat, betűípusokat, és a sorelválasztó izékét vettük ma :) Nekem tetszik, bár néha elakadok xD De alapjáraton megy. :) csak az a sok angol rövidítés, meg per jel meg <> jelek, azok kikészítenek (^-.-^")
Na végre elérkezett a várva várt tesi... tudtuk h megfog kínozni, mondjuk én reménykedtem h első óra, és hátha röpizhetünk, de... ááá ilyen fárasztó tesióránk még nem volt! kezdtünk egy párosfogóval, majd 1-től 5-ig minden gyereket beszámozott, és oszlopokba állított minket. 10 kör futás a lelátón...-.-" Majd kb 10-szer odavissza különféle gyakorlatok. Katasztrófa volt. Volt olyan is h párba kellett állni a csapat tagjainak, és talicskázni, meg egymást a másik hátára kapni. Benivel kerültem párba. Hát azt hittem nem fog elbírni. Erre fölkapott és vitt. xD Én nem bírtam el őt... na sebaj xD Holtfárasztó votl ez az óra. Majd préselések, amjd megint 10-szer újabb gyakorlatok. majd préselés meg ahsizom, meg ienek, és végül nyúlfogó xD De nem fejeztük be, mert közbe kicsöngettek, és egy emberkét sem tudtak megfogni, annyira kifárasztottak minket. xD Volt még 1 szabad órám. Nikivel meg bencével voltam, jön le Zbá. Rámnéz, de olyan érdekesen... em is tudom hogy... lehet h csak szimplán rámnézett, nem tudom. nem mutatott nagy érdeklődést irántam. ma mindenki olyan sokáig kajált! Dorka és Ági nélkülem nemes egyszerűséggel leéptek könmyvtárba, semmi Andi nem jössz? Ez azé rosszul esett. Figyeltem Zbát, h mikor végez, és megy föl, de nem láttam. majd egyszercsak megjelenik kabában, táskában, és megy el. valamit mutatott még a Norbinak, asszem úszni ment. Rövid, de eseménydús napom volt. xD
Itthon meg szarakodik a gép, nem tudommegnyitni a wordöt, sem a powerpointot, sem az ien officeos izéket, msbe sem tudok bejelizni, csak ebuddy-n, ha meg akarok nyitni egy mappát, előjön h BS palyer keresi a fájlokat, és nem nyitja meg 2 kattintással mint eddig, hanem jobb klikk és megnyitás, mappán belül nem tuodk új mappát létrehozni, meg ienek. Nem tudom mi baja a gépnek, asszem holnap meg kéne kérdeznem az infotanárnőmet, vagy a T. Kristófot... meg is fogom...
Vajon holnap fog focizni? Áááááá nem akarom, hülye vagyok. El akarom felejteni. Mégsem. Tudom, h elkéne, de nem akarom, azt hiszem. Jó így álmodozni róla, és reménykedni a nem teljesen reménytelenben. Pedig elkéne.. áhhh utálom magam ienkor... miért nem vagyok képes lemondnai róla? Ha akar valamit,max érettségi után fog lépni. Addigra meg simán kiszeret belőlem, ha egyáltalán szeret. De ha meg akkorra fog belém szeretni, és nekem lesz barátom... ááá oan szar ez a helyzet. Nem tudom elfelejteni. Mert nem akarom. Nincs akaraterőm. Ez a legrosszabb. Magam sem tudok mit várnék ettől a kapcsolattól...
Úgy vágyom rá... hihetetlenül szeretem. Azt hiszem úgy, mint még soha senkit. Sőt, biztosan.

2 megjegyzés:

Midnight÷Moon írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Midnight÷Moon írta...

O_O" gőzöm sincs..nekem azért van webmessengerem, mert le akartam törölni a 2009-es msnt és vissza a régi normálisat, de se ezt se azt nem tudom megnyitni.XD *elvileg fel vagy véve^^*
Amúgy.. szeirntem ugyanolyan cipőben járunk(: *tudok még egykét érdekes dolgot mesélni, de az már bizalmasabb, szal majd mösönönön.xD* Nekem.hát, ha nem is rengeteg, de sok plátói szerelmem volt már. nemrég jöttem rá, h most van megint egy, egy idősebb iránt, és... álmodozok róla, mert jó ez így. Majd ha túl sok lesz már ez az egész, majd erőszakolom magam arra, hogy abbahagyjam ezeket az álmodozásokat, de amíg ez jó nekem.. (: Igazából rengeteg midnet tudnék mesélni, csak pici a hely..x)