BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 29., péntek

Megbízol bennem. Köszönöm. (:

Tesivel kezdtünk. Gyakorlatoztunk végig, semmi nem röpiztünk, se nem játszottunk. Szar volt. Viszont bukfenceztünk is, és a végn az első ember le kellett feküdjön a szőnyegre, nekünk meg átbukfenceznünk fölötte. Majd 2 emberrel, végül 3-mal. Jó volt nagyon (Y) Legalább ez az egy. Majd média. Forrest Gumpot néztünk. Ismét. Még mindig. Angolon Kinga néni volt velünk. Jujj. Oo" Az a tanár elképsztő... persze nem jó értelemben! Ágival elkönyveltük, hogy ő maga az ördög! x"D Legalább ebben egyet értünk. Bár mondjuk mostanában jóban vagyok vele nagyon:D Majd ének. Mesi anyja jött be, azt csinálhattunk amit akartunk. Jó volt. Matek. Kati néni, Erzsi néni még mindig beteg. Ennek nem tom h örülnöm kéne e, mert ugye egyre jobb tanárokat kapunk, mondhatom pff. De azért Erzsi néni sem a kedvencem. De még mindig ő a legjobb. -.-" Aztán nyelvtan. Unalmas!!! O.o Nikivel is egyre közelebb kerülünk egymáshoz =) igaz, h ritkán a falra kívánom, de am. nagyon bírom :D Olyan jó :) Ő tudja minden titkom, és megbízhatok benne. Harit persze jópárszor láttam. De nem érdekes. Kezdem elfelejteni, asszem. Egész jó ez így. Csak ügye közbe egyre jobban szeretek bele Dóriba... ami elfelejtteti Harit, meg persze a röplabda az, amire mostanában nagyon koncentrálok. Nemhiába. Elmentem órák után Dorkáékhoz kajálni, épp a bejárat felé nézek, mikor meglátom Tünde nénit, oldalán Harival. Dejó-.-" Utána elmentünk lelátni, Dórika is jött velünk. Dóri tartott tesiórát a nemtom hányadikosoknak xD Dávidéknak, jó ez így. (Y) Majd szépen léassan elmentünk öltözni. Nem volt valami nagy szám az edzés. Dóri ma úgy kezelt, mintha nem lennék oylan hú de miylen jó. Lehet, h nem voltam olyan kurva jó passzban, de azért igazán foglalkozhatott volna többet velünk. Na mind1. Persze kárpótlást kaptam edzés végén. 1 hétig nem lesz :( Síelni megy. Szóval ránkbízott egy labdát. Mondta, h rámbízza, de vigyázzak rá nagyon, rakjam be szekrénybe vagy tudom is én, a lényeg h legyen meg, ne lyukadjon ki satöübbi. Azt mondja h 25 000 forintos. Dióssi Dóri szerint nem. Lehet h csak azért mondta h vigyázzak rá. De biztos lehet benne, vigyázni fogok rá. Nem fogom eljátszani a bizalmát. Annyira örülök, h megbízik bennem. halaás =) Mikor niki ment el 4-kor (mi még maradtunk 1 órát, Dóri már elment, de mondta h maradhatunk), összeölelkeztünk Lizivel 3-an, erre Dóri jön ki, és mondja h mivan itt leszbishow? Szól majd Judit néninek. Ebből lezs valami. X"DDDD Most így utólag gondolkozva, simán megcsinálhattam volna, h azt mondom neki, hogy ha már leszbishow, gyere te is. És megöleltem volna. xD Lizi irigy rám, h Dóri így megbízik bennem. Biztos vagyokbenne. Látom rajta, és szóvá is tette. Zavarta h nem neki adta a labdát. Énmeg pesrze hihetetlen boldog voltam. Lizivel bolondoztunk, h menjünk és öleljük meg, elvégre el sem köszönt tőlünk, de végül nemmentünk. pedig én mentem volna. x"D Olyan jó lett volna...
Matek előtt Kandival és Verával jövünk le teremtől kapucsínózni, erre Vera egyszer csak rácsap a seggemre, én meg felordítok x"D Épp akkor értünk le a lépcsőről, és ki ült fönn a betegágyon? Dóri pár lánnyal beszélgetett ott. Meglátott, rögtön mondta h "Andikám, fél3" Én még utána szóltam h ne hívjon Andikámnak, erre ő: Úgy hívlak ahogy akarlak, és ne tegezz a folyósón. x"D Hát kössz xD Szép 5 évnek nézünk elébe. De tényleg. Jó lesz vele (:
Imádom. Szeretem. Hiányozni fog. (L)

0 megjegyzés: