BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 19., kedd

Megint.

Edina szerint Harival hasonló a gondolkodásunk, és az időzítésünk. Múltkor pár perccel korábban írt e-mail nálam neki. Most meg iwiwre lépek be... ott van fönn h módosította a magamről információit. Megnéztem. Berakoott vmiféle idézetetis. Vagyis 2-t. Az egyik, amelyik nekem is megtetszett:


"Száraz a tó, szikkadt az ér,
sorstársak lettünk, te meg én,
torkunk lázas, bundánk poros.
Parton mind egymásra tapos;
mindent rémület csendesít,
már egyik sem vadászik itt;
gida lapul anyja alatt,
s lát megrettent farkashadat;
áll tikkadt parton a bika,
mellette apja gyilkosa.
Száraz a tó, szikkadt az ér,
pajtások lettünk, te meg én.
Ha felhő száll és meghasad:
fegyverszünetünk megszakad."


Sorstársak leszünk te meg én. Fegyverszünetünk meghasad. Van rá esély, hogy rám is gondolt, miközben írta, nem? Én legalábbis reménykedem. Nem tudom föladni a reményt. Fegyverszünet volt köztünk eddig? Meglehet. Nem tudom. Olyan homályos ez az egész.

0 megjegyzés: