BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 12., kedd

Szeretném ha ölelnének

Szeretném ha ölelnének...
Szeretném ha szeretnének...
Szeretném ha SZERETNÉL!
Szeretném ha törődnének velem, de legfőképpen azt szeretném, ha TE törődnél velem!

0.-ban focizott. Néztem. Bámultam. Jó volt. Matekon majdnem elaludtam, de nem csak én. Az egész csoport totál kóma volt ma. Bioszon TZ-t írtunk. Tűrhetően sikerült. Ofi mangát olvastam, lezártak föciből, 4-es lettem... :S Na nem baj. Erre számítottam. 3,72-re álltam xD Info. Html. Tesi alias lelátó. Elmaradt, mert kosár diákolimpia volt. És nem tudtaaaam szerválníííííííí :(:( Mert elmaardt az a rohadt tesi. Csütörtökön meg kicsibe leszünk, szal legközelebb pénteken röpizhetek... akkor viszont 3 órát, mert lesz délután edzés is^^

Olyan kirekesztettnek éreztem ma magam. Se Dorka, se Ági, se Lizi, se Niki, biosz TZ, elmaradt tesi, ellenségeskedés, sötöbö...
Nem elsz ez így jó. nagyon nem. Nem akarok egyedül lenni. De akit a legjobban akarok, elérhetetlen számomra.

0 megjegyzés: