BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 30., szombat

8 hónapra volt szüksége...

Ma is voltam lovagolni. Az már más kérdés, h lovagoltam e. Nem. Akkora hó volt. Inkább nem, köszönöm. Amúgyis 5 nap alatt 8-10 órát röplabdáztam, ha nem többet, elég volt ez nekem, a heti 4 helyett. x"D És mostantól ez így lesz. Olyan jó leeeeesz *.* Már annyira nem vagyok oda a lovaglásért. Unom. Semmi csata vágta, semmi erősebb, á mind1 is, hagyjuk.-.- Azért fogok járni. De csakis Félvikémért. Olyan aranyos. Nem tudnám magára hagyni. Most, mikor kezdem érezni, hogy igenis megérte annyit szenvednem azzal a lóval, mikor végre hajlanóságot mutat az iránt, h engedelmeskedjen fenyegetés nélkül,és mikor végre elfogadott társának. Nem tudom mit csinálhattakvele csikóként, de nem bánhattak vele szépen, az biztos. Annyira félénk... kábé 8 hónapja lovagolok rajta, és most kezdem érezni csak, h szüksége van rám. Hát, megdolgoztunk egymásért (:
Esik a hav. =)

0 megjegyzés: