BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 10., vasárnap

The Cheetah Girls 2

Tegnap előtt megkaptam a MONDO-t^^ Imádom. Decemberi, amiről aszittem lemaradtam, de anyám megvette nekem xD
Tegnap korán elmentünk Auchanba, h 9-re visszaérjünk h tudjunk menni lovira. Kaptam egy hosszúszárú csizmát :3 félvérke elég nyugodt volt tegnap, egyszer rúgott ki hátra, de az semmi volt... Megyünk föl a istállóhoz, ki lovagol a Ribárszkinál? Géza. Fekete cuccban volt, és áhhh... megőrülök érte. (L) De nem jött föl hozzánk :/
Mikor hazaértem, kajáltam, picit elvoltam, TVztem meg firkálgattam, majd lefeküdtem aludni. Több mint 2 órát aludtam, majd fölkeltem ettem, kuityát sétáltattunk, és The Cheetah Girls 2-t néztem^^
Asszem ez a kedvenc dalom belőle^^ Strut. Utána meg Hihetetlen családot néztem végig. Szal nem voltam gépél. most is az ősök Auchanba vannak (igen, megint -.-") úgyh ideültem. Fogalmuk sincs róla h fönnvagyok xD

Egyik bnőm elkezdett levelezni Zbával... eddig érdekes a levelezés. Nem tudom mi lesz belőle...
Na asszemmegyek... szteme szek vmit, aztán apámék hamarosan jöhetnek haza, és megyünk lovira, szal igyekeznem kéne...
Na pápá!

2 megjegyzés:

Midnight÷Moon írta...

Hogyhogy..elkezdett levelezni? oO Barátnőd mesélte neked amúgy? oO

Midnight÷Moon írta...

Amúgy ha megtaláltam volna a mailed, már hamarabb írtam volna neked.xD nekem ahhoz több nap kellett, hogy rádöbbenjek, kommentekkel is fel lehet venni a kapcsolatot^^"