BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 15., péntek

"Fuss, Foresz, fuss!" xD

Tesivel kezdtünk. Együtt voltunk a 6-osokkal, szal nem tudtunk röpizni. Óra után Lizivel picit ütögettünk, de nem hálónál, és nem volt igazi... :/ Mármint h... áh mind1 XD Majdnem lekéstünk médiáról, de azért sem sikerült... Niki óra előtt mondta h Katinka és Judit kibeszéltek engem és Nikit, Lizit csak talán. Hát mit mondjak, Nikinek hiszek... Ne irigykegyjen már! Éns em csak úgy hoppra lettem iylen jó röplabdából, nem születtem hatalmas tehetséggel! Rengeteget edzettem, nem adtam föl sosem, és ennyi. Ez a titkom. Ha nem képs fölfogni, hát nem. De nem kell nekünk ilyen ember a csapatba. Médián Forest Gump-ot néztünk. "Fuss Foresz, fuss! " XD Angolon nem feleltünk... jó volt, ma is rengeteget röhögtünk^^ Ének. Anna mellém ült... :) Tanultunk. De mivel 40 perces órák voltak, hamar eltelt. Majd matek. Nem írtzunk dogát! Végre! XD 3. péntek, amikor nem írtunk. Kicsit lementem röplabda meccset nézni Dorkához és Ágihoz, majd Dórival és Gyöngyivel hülyültünk, majd Gabit kísértem el Fenyőbe, majd Pennybe, de a papír írószereshez már nem mentem vele. xD Elmondtam neki a Zbás titkom. Jókat hülyültünk XD Majd mikor elment Dzsungel könyve próbára, elmenteme gyedül meccset nézni. Mikor végetért (sulink csapata megnyerte :3) Dóri szinte leparancsolt h menjek edzésre, úgyh Katinkával lementünk. Lizi és Niki még nem voltak itt... 3-tól 5-ig folyamatosan játszottunk. Lottinak uccsó 2 percben eszébe jutott, h szerválhatnánk. Dóri (nem az edző, egyik csaj) adta föl őket, és az első két lecsapásom kurva jó volt, azt mondta^^ Bárcsak órán is így tudnék lecsapni... Abban a környezetben. na mind1, a lényeg h hullafáradt vagyok XD Na asszem megyek is, szijjasztok!

0 megjegyzés: