BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 16., szombat

megőrülök érte

Most kivételesen nem Hariról beszélek. hanem... na jó kezdjük az elején.
Reggel münk ki lovira, Géza lovagol. Elgondolkoztam rajta h miért szeretem. Nem találtam rá választ. DE akkoris vonzódom hozzá. Egyszer bejött, mikor épp Golden Sun-t próbáltam fölkötni kötőfékhez kisebb-nagyobb sikerrel... beköszönt h szia. Nem tudom miért, valamiért úgy érzem h a szia kedvesebb mint a hello. ezért próbálok neki úgy köszönni h szia. lovagoltam. párszor félvikém beindult, egyszer azthittem ágaskodni fog, mert az egyik csaj nem tudta megfogni a lovát...el is kezdett de sikerült lenyugtatnom:) néha még én is meglepődöm, h h tudunk már egymáshoz alkalmazkodni a lóval :) Imádom őt^_^
Apám elhozta anyámat is, h nézze meg az új csikót ^^ Olyan aranyos. :3 Olyan mintha ügető ló lenne, olyan gyönyörűen üget.ű aztán majd elválik, h mi lesz belőle:) Anyám Diablon is meghatódott, h h bújik apámhoz :D És ma én is... oyaln aranyos volt. ahogy odabújt hozzá, szemeit félig lecsukva, és áhh az a tekintet. A lovak a világ legcsodálatosabb állatai, az biztos :)

Hát nem aranyos? Hihetetlen. Tegnap est emikor néztem... Diablo jutott róla eszembe:)
Megyek be a csikóktól és Diától, és jön velem szembe a szomszéd istllóból az emberke. Kérdi h tudok e neki segíteni padikozni. Mondom tudok. 2 lovat vitt ki, utána meg elkezdtünk beszélgetni a korlátnál. Már ott volotam, hmegkérdem mi a fia (gondolom én h a fia) neve, erre ki jelenik meg mögöttünk? Ő. A fia. Hát az... áhh. Olyan helyes. belkéhabarodtam. De már régebb óta. Amikor először megláttam, akkor éreztem vmi vibrálást. Mikor jöttünk el kocsival, mind a ketten utánunk néztek. Végig :) Olyan helyes az a srác, úgy előttem van. Fürdés közbe eszembe jutott egy ficötlet. Le is írom^^ vagyis inkább meg.
a egy kis zene:

0 megjegyzés: