BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 14., csütörtök

2 óra röpi^^

Biosszal kezdtünk. Szekrényeknél állunk, jön Zbá. Alig nézett ma rám viszont... Mintha elhatározta volna, h "Nem, akkorsem fogok ránézni úgy, mintha..." Valahogy így tudnám elképzelni. xD Bioszon kiosztotta a TZ-ket. 3-as lett XD 4-es leszek félévkor. Föci. Ausztria kiselőadás. UnalmaaasT.T -.-" Angol. Nem feleltem... Jó volt, sokat röhögtünk^^ Magazinoztunk. Tesi. Röpiztüüüüünk^^ A nemtom hányadikos csajoknak (leginkább evgyes korosztály) holnap meccse elsz, és ellenük játszottunk. Szoni kérdi tőlem, h kik járnak edzésre? Mondom, h én, Lizi és Niki, és mondja h tök ügyesek avygunk! =) Persze ezek után mindent elszúrtunk... oylan csapnivalóak voltunk, h az katasztrófa volt. Katinka nem volt kéeps megmozdulni, csak miután Judit néni jól lehordta, meg ienek. Megvan a csapat asszem, h ki elsz benne, a mai jéták után világossá vált számomra. Én, Lizi, katinka, Niki, Dorka, Judit. Juditot ha be tudjuk jó, ha nem nem. Helyette akkor vagy Stefi vagy Kandi lesz. Irodalom előtt elkéreckedtünk megint. Dóri aszonta h tőle mehetünk játszani,ha elengednek, Mariann néni is elengedett :3 Szal Kandival és Nikivel lementünk ütögetni. Végül Dori is beállt (9.-es csajszi) és úgy. :) Matekjon unalmas. És ennyi. Matek előtt a tanárnő késett, én lizivel ebszélgettem, úgyh én az elsőn, ő meg az aulában állt, és úgy kiabáltunk. xD Erre meglátom Zbát menni a wc felé a másodikon. Továbbra is beszéltünk Lizivel, nem igazán izgatott. Majd jött a tanárnő, és be kellett menjünk...:/ Mostmár új gépről írok :) Na megyek kutyázni
Pápá!^^

0 megjegyzés: