BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 7., csütörtök

hóóóóó *-*

Tegnapnem írtam, mert egész délután föcit tanultam, de erről majd később.
Szal a tegnap.
0.-ban focizott. Többször rámnézett, úgy emlékszem. És tök sokáig öltözik *-* zseniális, mi? xD Olyan aranyos azzal a kis hátizsákjával. :3 Kiderült h nem elsz első óránk, rajz. Úgyh lelátón voltunk végig. Törin 6-an írtak dogát, én megúsztam, mivel van 5 jegyem. Kémia. Próbáltam mangát olvasni, de vhogy túl feltűnőnek hittem. Úgy éreztem, mintha végig engem nézett volna. xD Úgyh inkább letettem róla. Helyette Mesivel hülyeségeket olvastunk. Szücsitől kapott vmi lapokat, amin olyanok vannak, h halálra röhögöd magad. xD Majd matek. Hát amit tegnap vettünk, nem igazán fogtam föl. Viszont ma megvilágosodtam. x"D Na szal matek, majd fizika. Kiosztották a dogákat. 3-as lett. 3-as leszek félévkor. Nem tudom h mondom meg a szüleimnek,még nem volt bátorságom :$ Majd angol, itt magazinoztunk ^^ Volt utána 1 szabad óránk, ettünk salit, majd kimentünk hógolxózni *_* Előtte fölmentünk megkérdezni h holnap írunk e médiából. nem volt ott tanár, de Márti nénivel jól elbeszélgettem. Jövök ki, Zbá is akkor jön arra. Én dorkáékhoz fordulok, úgy teszek mintha nem érdekelne. Jön, mondja h Jó étvágyat. Hát nem aranyos? *_* Azétkivi vokha én ettem volna 1edül, jóétvágyat kíván-e... biztos. vagy nemtudom. Lehet h lecsapott volna rám, és számonkér... bár nem hiszem. Szal kimentünk hógolyózni. Innentől kezdve jó kedvem votl megin^^ Hihetetlen jó volt!!!! :D:D Ági, Dorka, Gergő, és én. Egyszer szétcsúsztak a lábaim, eltanyáltam. ági rögtön rámzuhant, földre akart szorítani, majd Dorka is jött, mire én kikeveredtem már. Előtte persze Gergő nyomott a pofámba egy jó marék havat xD Áhhh de jó volt^^ Megyünk be, nézemmeg h Zbá ott van e még... A kocsija ottvan. Erre meglátom őt is. Épp Tünde nénivel beszélgettek. De nem volt semmi ölelés, semmi. Szerencsére. Nem is vitte haza azt a banyát... úgyh oké minden. Azt hiszem. Még maradtam negyed 5-ig. Fölmentünk Nyirihez, Dorkával és Ágival. De nem volt benn, értekezleten volt. Ági elment. Mi Dorkávalmaardtunk. Közbe kijött Lotti néni, és elebszélgettünk. De vagy negyed órán keresztül. Japánról. Japán filmekről, meg ienekről! ^^ Mesélte, h 16-17 évesen levelezett egy japán fiúval, a nevét azt nem sikerült megjegyeznem hehe és az IM-ben talált rá, írt neki és 3 évig levelezgettek. De aranyos^^ Majd elment. Mi végül úgy döntöttünk h Dorkával írunk egy levelet a Nyirinek. H ne írjunk ma, mert h nekünk 50 szót kellett megtanulnunk, meg ebből nem tudom hányat, és így... aztán hazamentem, tanultam, tanultam és tanultam. Egész estig. Nem voltam gépközelben.

Majd ma reggel 5-kor keltem. Fél 7-ig föct anultam. Így visszagondolva, nem tudom h voltam képes oan korán fölkelni. Megyek be suliba, kezdünk gyülekezni. Erre megjön Zbá. Rámnéz, én éppen szekrényhez mentem, h a tesipólómat berakjam szekrénybe... megjön. Vmeik fiú föltartotta, úgyh lépcsőn megállt. Kérdezték h "Zolibácsi, tetszett tegnap úszni?" Erre mondja h nem tegnap pihizett. Majd utána h tegnap olajban úszott, abban könnyebb. xD Néha nem tudom h h jön neki az, amit mond, vagy h miért mondja na mind1... még mindig em tud normális diák módjárakezelni. De asszem ebbe bele kéne törődnöm... Majd szépen lassan fölszállíingóztunk, miután a Nyiri is megjött, és aszonta h megírjuk. Miért ne írnánk meg?nem érdekli őt semmi, sem az angol, sem semmi. Úgyh lemondtunk róla.Én azért reménykedtem. Valamiért éreztem, h nem írjuk meg. Ne kérdezzétek, hogy, magam sem tudom. Egyzerűen tudtam, h úgysem írjuk meg. A levelünk után... majd biosz elején az egész osztály rideg volt hozzá. Majd oldotta ahnguatot, ő is érzékelte, próbált megnevettetni minket. Sikerült is:) Erre krédi, h na kik azok akik ma angolból dogát írnak? Fölrakjuk a kezünket. Áhh ez kevés. Mondja. Erre krédi: Megharagidnátok rám, ha nem íratnám meg veletek a dolgozatot? Örültünk nagyon:) Erre megkérdi: "Biztos? Aztán ne mondjátok otthon az a hülye Nyiri nem íratta meg! " Szal föcin Svájc kiselőadás volt, majd angol, doga definíciók, tesi, futás, gyakorlatok majd 2 kidobó. Hát ez nem az én napm volt. Mindkettőben qrva hamar kidobtak! pedig nagyon jó vok általában kidobóból... de viszont több srácot is kidobtam, meg csajokat is, de ma különösen jól sikerültek a dobásaim^^ Danit mindkétszer én dobtam ki. xD meg még sok emberkét. xD Majd irodalom. Előtte ittam egy karamellás cappuchinot^^ Áhh de fini volt *-* Imádom^^ Majd irodalom. Próbáltam mangát olvasni, de nem sikerült első padban. Vera megfogadta az ígéretét, nem ült mellém xD Mert múltkor mindent kiszedtem belőle... :P Kiderült h az irodalom felvételit i smeg kell íjuk, de nem piros, hanem kék jegyért. Huh. Majd az utolsó negyed óráról elengedtek. Hógolyózni. De végül nem mentem ki, mert Niki úgyis Bencével lett volna, Kandi meg Vera kajálni mentek. Úgyh én is elkísértem Kandit^^ Erre ki van ott? Zolibá=) Érdekesen nézett rám, sokáig nem vette le rólam a tekintetét... mondjuk előttem a boti ment, de biztos vok benne h engem nézett. Úgy ültem h nem láttunk rá egymásra. Szerencsére. Majd mentek el, Tünde néni elkezdtet beszélgetni velünk, Zolibá is megállt, őt meg valaki fiú tartotta föl, szal maradtak egy darabig^^ Utána alig láttam őt. Holnap írunk matekból, médiából, és leht h énekből is, mert egyetlen jegyünk nincs, és jövőhét péntek félévzárás... :S Szal ennyi. Ennyi volt ma. Most épp pihenőn vagyok, amjd mehtek tanulni -.-"
Asszem megyek is... na szijjasztok^^

1 megjegyzés:

Midnight÷Moon írta...

Érdekes napjaid vannak.. (: nekem mostanság hót unalom. -_-
Aha, hát, majd megtaláljuk egymást msnen^^" ha nem, felveszlek mégegyszer. x"D
hali^^