BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 15., péntek

Lehet, h ő volt? Érdekes...

Most, alig pár perce beléptem myvipre. Nézem, h kik látogatták meg a profilomat... *vezetéknév* Zsolt...??? Miii??? Az öccse? Harinak? (új neve Zbának xD) Város stimmel. Na de: az öccse lehet, h tudhat rólam, de nem hiszem h megnézne. Nem érdekelné egy ilyen kis csitri adatlapja, azok után amiket Hari elmondhatott rólam... Szóval ő nem hiszem. Viszont Hari nincs fönn myvipen, ezért lehet, h megkérte az öccsét, h hadd nézhessen meg valakit. Azaz engem (is). De miért? Van egy tippem, ami eléggé abszurd. Most délután Ayu mondta, vagyis fölvetette a kérdést, h mi van ha csak testileg vágyik rám? Mert amikor szerdán elég merész fölső volt rajtam... akkor többször is megbámult, jobban mint szokott. Én erre nem is gondoltam. Szal az is lehet, h gondolta h képet raktam föl magamról myvipre. Nos kép az valóban van egy, de az nem olyan amin jól látszom szerencsére. (vagyis azt hiszem h csak 1 van) Na de akkor is... most ezt mire véljem? Lehet h érdeklődik irántam? Áhhh ez totál káó. Miért... áh hülye kérdés. Hisz nem szabad. El kéne fogadnom... de nem megy. (T_T) Úgysem lehet ebből semmi... hiába vágyakozom utána...fölösleges.

0 megjegyzés: