BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 28., csütörtök

Marionett bábuk avagy jobbra számítottam. :$

Ez hülyeség. Már említettem, hogy nem könnyen viselem, ha nem foglalkoznak velem. Jó, oké néha a pokolra kívánok egy-egy embert, mert állandóan nyaggat, de ki nem?

Biosszal kezdtünk. Szekrényeknél vagyunk, megjön, jókedve volt, nekem is. Mindketten mosolyogtunk, kár h nem egymásra. Volt kábé 10 perc bioszunk, majd Nyiri mondja, h nyomás orvosiba. Biosz hátralevő részét ellógtuk, és föciből is valamennyit, mivel én persze utolsóelőtti vagyok a névsorban. x"D Dorkával még elmentünk pisikélni is XD megyünk föciterem felé, meglátom Harit. Épp a lépcsőn futott fölfelé, hatalmas léptekkel. Olyan aranyos XD És megbámult magának minket. Sztem azt hitte, h lógtunk óráról. =) Na nembaj. Föcin bioszoztunk,amit a fiúk befejeztek rendes bioszon. Addig ők voltak vizsgálaton. Angol. Helyettesítés volt megint, és egy tök kedves tanárnő jött be. Hédi nénivel sokat lehet poénkodni, meg minden, jófej nagyon, de annyira nem tud tanítani. Viszont ez a nő... nagyon jó volt! Beszélgettünk, meg minden, és tök jó volt! Persze angolul... Tesin szertornáztunk, gerendáztunk, talajgyakorlatoztunk. Utolsó percben elkönyörögtem magam röpizni. (Y) Röpiztünk kábé 5 percet, ha volt annyi egyáltalán. -.- Irodalom. Dögunalom volt. matek. Előtte gondoltuk hmeglógunk, de aztán végül nem tettük. Sztemmindenki megbánta, hisz egy oylan tanárt kaptunk,. aki ráadásul fiatal, aki alig tud nevetni. Pff. Szal eléggé monoton volt az óra. Utána volt egy szabad órám, és végül edzés. Lizi miatt természetesen késtünk. Katinka végül nem jött. Elvoltunkmegminden, de Lizi totál kiakasztott. Idegesített. Állandóan engem követett, magától alig mozdult meg. Erre rámordultam h ne függjön tőlem, h ne legyen bátortalan. És végül ő is beismerte h bátortalan. De most komolyan.. titeket nem idegesítene ha valaki állandóan rajtatok lógna? És az edzőtöik azért ordibálná le a fejeteket, mert az a bizonyos ember állandóan az árnyékodban áll??? Vegyenmár példát! Kedden teljesene gyedül lementem a nagyokhoz. Féltem, de lementem. Az osztálybóls enki nem volt ott, én voltam a legfiatalabb, de nem rezeltem be, hanem kiálltam. Csak bízni kell önmagadban, nem megfutamodni. Ha nem az én árnyékomban állna, lehetne olyan jó, mint én. Ezzel nem azt mondom h én milyen jó vagyok, de azosztályból a legjobb vagyok, ehhezu kétség sem fér. Nem vagyok ego. Keményen dolgoztam érte. Sokkal többet edzettem mint a többiek, hiába voltam jobb náluk. Én vagyok a legjobb, és én edzek a legtöbbet, én veszem a legkomolyabban. Akiknek meg kéne, azok szarnak rá. Hát így ne várják, h jobbak legyenek. Én is onnan indultam ahonnan ők. Ennyit erről.
Dóri alig foglalkozott velem, Lizi miatt persze többször is lecseszett. Kösz szépen, Lizi. Holnap megint edzés. Utána 1 hétig Dóri nem lesz. De azért lemegyünk edzésekre. Hiányozni fog.
Csak azt rühellem, h annyira jól elszórakozik velünk. Annyira úgy mozgat minket, mint holmi marionett bábút. Oké h az edzőnk, és próbál minket tanítani... mind1. Ettől még ugyanúgy szeretem. (L) Hiányozni fog. :$

0 megjegyzés: