BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 14., csütörtök

Én vagyok alegjobb :) --- tegnapi

Jó napra számítottam. Ennek ellenére azonban eléggé pocsékra sikeredett. Elmaradt a rajzunk (mint tegnap délután megtudtam, István bácsi kórházban van L:/), de azért bementem. Igaz, h kicsi késéssel a szokotthoz képest, kb. 40 körül értem be. Zbá kocsija még nem volt ott, úgyh megörültem. Elkezdek lepakolni, erre megjön. Voltunk 3-an, Dorka, Bibus, és én. Köszönt, nekem asszem külön, mert én a padnál voltam, bár a fene tudja h miért… megilletődtem, abban a pillanatban nem számítottam rá, úgyh reflex szerűen ráköszöntem. Ő picit megnézett magának… Tegnap apám elvitt vásárolni, egy új gatyát, 2 új pólót, és egy csattot vettem. A gatya, csatt, és az egyik póló volt rajtam. A póló hát… kissé…eléggé merész volt. Hasítás van a két vállánál is, mindössze egy pánt tartja ott össze (eléggé vékonyka), és a szélei flitterekkel vannak kirakva. Fekete alapon rózsaszín strasszok. Mindenesetre akárhol nézzük, elég szép nagy az összes kivágás, de nem hagyhattam ott,annyira megtetszett. Lehet h ezt nézte. Amikor ment föl, legszívesebben még végigkísértem volna a szememmel, ahogy fölmegy a lépcsőn, de az túl feltűnő lett volna. Viszont abban biztos vagyok benne, h a lépcsőről még lenézett rám. Volt egy szabad óránk töriig, lelátón voltunk. Mikor megyünk a töri teremhez, már kinn ült Tüne nénivel az aulában. És akkor is, mikor meglátott, engem nézett. Végigkísért a szemével a folyósón, míg el nem tűntem a teremben. Kiültünk, én meg odamentem Dórihoz és Gyöngyihez, leültünk az egyik padra. Tökéletesen ráláttam arra a gyönyörű hátára és hajára. Télleg szépJ Úgy odabújnék hozzá… :$ Mikor mentek föl, még hátranézett rám, PONT RÁM. Törin összefoglaltunk, jövő hét szerdán töri TZ-t írunk… Kémia előtt leálltam Kingával beszélgetni, ő meg tökéletesen rám látott. És sztem titkon nézett. Valamiért úgy érzem… Majdnem lekéstem kémiáról, úgy elmerültem Kingával az animékről szóló beszélgetésünkbe. xD Bejött az infotanárunk megnézni az órát (kémia tanár is), órán meg dogát írtunk. Nagyszerű. Ez most sztem olyan 3-as körül lesz… xDna nembaj, a lényeg h kicsi. Matek előtt is Kandival kimentünk, és akármennyire is nem akarta, észrevettem h néz. 4-es leszek matekból, kémiából 5-ös. 4,2-re álltam, és aszonta h ritkán ad arra 4-est, ha a TZ-k mind 5-ösök, de hát… 4,2 az mégis csak 4,2. Itthon ki fognak nyírni :S Fizika nem én feleltem csodával határos módon, pedig miután engem egyedül 3-asra zárt le… számítottam rá, de volt 3 gyerek, akiknek csak 1 jegye volt. 2. félévtől hétfőn 4. órában föci helyett fizika lesz. 1 föci, és 2 fizika immár egy héten… remek -.-” Angolon nem feleltem, tekintve az állapotomra… ma jött meg, és hihetetlen szarul éreztem magam. Alig tudtam végigülni az órát. Mozognom kellett,ed mégsem állhatok neki futni a folyósón. Hédi néni látta is rajtam h nincs vmi baj, meg is kérdezte h engem meg mi lelt. Eléggé feltűnő, ha én rosszul vagyok, mivel akkor általában nem röhögök, és nem mosolygok mindig. Szal megkíméltJ Közbe azért láttam h órán aggódó pillantásokkal figyelt. Mondta h jöjjek haza, de már csak 1 órám volt, azt meg nem akartam kihagyni. Óra előtt Zbá jött a tanáriból, aszittem felénk jön, de végül lement a lépcsőn. Előtte váltottunk egy pillantást, de az én arcom fájdalmas volt, mivel iszonyú fájdalmaim voltak. :S Nem tudom mire gondolhatott akkor xD Érdekes, h mindig megtaláljuk egymást a tömegben. Utána már ne láttam. Fél 3-ig maradtam a negyed 5 helyett, egyedül semmi kedvem nem volt ottlenni. Dorkával és Ágival elmentünk boltba, Dorka és én fagyit vettünk, Ági meg csokit. xD Ilyenkor fagyi. Nem vagyunk normálisak, de sebaj XD Kinn ülünk aulában, Lizi odajön, és elkezdünk beszélgetni 4-en. Majd egyszer csak mondja, h egybkt. Dóri osztályozott minket. Rám azt mondta, h én nagyon jó vagyok, Lizi a jó, Niki meg a közepes. Ez azért jólesett :) Az a csaj, akitől a legjobban vártam elismerést röplabda terén, megadta nekem ezt. És ez hihetetlenül jól esett. =) Ebből kifolyólag az osztályból is én vagyok a legjobb. Mivel mi 3-an vagyunk a legjobbak, akik tudnak is valamit, és közülük is én vok a legjobb. Ennek annyira örülök :) Hát mégiscsak megérte az a rengeteg edzés. Imádom a röplabdát. Hazajöttem, apám kiabált persze velem, de csak a szokásos xD Alapból nem egy nyugodt természetű ember. De megkaptam a saját gépet a szobámba. :D Most is innek írok. Még nincs internet, apám azért ment el, meg gondolom Auchanba is mennek számlát fizetni anyámmal. Szal be lesz kötve a net, és wááá^^ Már csak vmi fejhallgató kell, és tökéletes^^ És hihetetlen halk a gép. Amikor először bekapcsoltam, azt hittem be se kapcsoltam, mert oan halkan kezdett el zúgni A billentyűzet is új, és tök csöndes. Az egér is úúúúj^^ Szóval minden. :D Most örülök Pénteket akarok… edzést. Na meg persze Zolibát. De őt mikor nem? :) Szeretem, egyre jobban. Lehet, h ez lesz a vesztem? Úgy érzem, bármire képes lennék a szerelméért. De akkor is. Olyan lehetetlennek tűnik, mégis megint úgy érzem, h van remény.

0 megjegyzés: