BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 18., hétfő

töri -.-

Valami félévi szünet van, szal ma nem kellett suliba menni. Kár, mert elmaradt az edzés... :( Viszont mentem lovagolni. Félvér ma eléggé játékos kedvében volt. x"D Összevissza csípkedett, mikor kötőféket akartam rá rakni, fölemelte a fejét, és kész. nem enegdte. Csak ezt szerencsétlenségére a Mester is látta, úgyh egy bambusz pálcával oda is baszott neki 2-t.:( Utána már engedte magát a drága. Apámszerint ma tök sokat voltam lovon. Hát nem tudom. Közbe elkalandoztam, persze h a röpiről. aztán hirtelen ráébredtem h hol is vagyok. Ennyit erről.
Géza átjött ma is, de azt hiszem miattam ment el ien hamar. Mert nem számított arra, h engem itt talál. Ahogy Anikó sem, meg a többiek sem. Megrúgta egy ló, szóval szegénykém sántít...:(
Itthon hajat mostam, és tanultam. Elhatároztam, h 3-ig nemkapcsolom be a gépet. Ez volt háromnegyed 12-kor. Mondanom sem kell, alig bírtam megállni. De sikerült. De maradt 1 órám tanulásra, 2-től 3-ig, úgy el voltam mindennel. x"D Szerdán töri TZ. Pár esszé kérdést már kidolgoztam, már csak a mükénéi és krétai civilizáció, a hellenizmus, demokrácia fénykora + peloponnészoszi háború, gyarmatosítás van hátra. Gyarmatosításból 2-szer írtam dogát, egyszer mert kidobott, máskor meg az osztállya. Erre egyik dogámat sem találom. Pedig akkor nem kéne kiírnom. Wáááááh! Aztán hátra vannak még a fogalmak, meg az istenek nevei. Könyvbe még bele se néztem. Nem tudom mi lesz így. Matek leckém még mindig nincs kész, sőt el se kezdtem, epdig az holnap 1. órára kéne. 2 db feladatsor, szalkb. olyan 20 feladat jóesetben. Szerdán még angol doga 100 valahány szóból, meg kémia, de arra egy fenét fogok tanulni! Angolra és törire viszont kéne... :/ Áhh mi lesz így? Fél 5-korkeltem anyám, megyünkkutyázni, és megveszi nekem a MONDO-t *.*
Na... asszem kikapcsolom a gépet, és megyek vissza tanulni. Nem akarooom T.T

0 megjegyzés: