BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 26., kedd

OLTÁRIIII (L)(L)(L)(L)

Matekkal kezdtünk. Szekrényeknél állunk, jön Zolibá, rámnéz, elmegy. Biosz, dogát írtunk. Ofi Farsang + szabad foglalkozás. Infó. Zokibák játszottak a szünetben, a fél osztály ott tömörült. Én is. Dyna Blastert játszottak. Érdekesnek tűnik, a fél osztály rá van szállva. x"D Igaz, h eléggé primitív, de nembaj. X"D Majd egyszercsak felénk jön, és kinyitja nekünk az ajtót. Elmondja a feladatot, majd magunkra hagy. Óra után bejön, h mi van, oké. Ennyi. Tesi. Szertornáztunk, gerendáztunk, most előbbi is ment kivételesen :D Majd a fiúk ellen röpiztünk. Megvertek minket. Na mind1. Ebből is tanultunk :) Szünetben még maradtunk, lecsaptunk, Ági és Dorka is csatlakoztak hozzánk. Jó volt végre érezni, hogy ők is részt vettek, és élvezték, ami a legfontosabb :) Majd volt szabad másfél órám, addig Dórit néztem, Dórikával ( bocsi, Dóri, de már nem tudlak titeket hogy hívni, annyian vagytok ha ezt olvasod xD) aki tesit tartott, ott volt Gyöngyi és Nóri is. Majd a szekrényeknél voltunk, elvoltunk, közbe kiderült h Katinka sem jön edzésre, mert az anyja hívta h menjen haza. Bár nemtudom... úgy el tudom képzelni h Lizi beszélte rá, h nem lesz jó, és béna vagyok vagy nemtom. Pedig ez nem igaz. Jó vagyok, és ezt mostmár én is elhiszem =) Na szóval közbeösszefutottam a kilenvedikes Dórival, és rábeszélt h menjek én is, hiába vagyok egyedül. Végülkevés kedvvel, de elmentem. És féltem. Igen, bevallom féltem, nagyon között, ott én voltam a legfiatalabb! Asszem nem alaptalanul féltem, ráadásul olyan jól játszanak a nagyok, hogy az csak na! De elmentem, féltem, h nem lesz párom, aztán egyszercsak ránéztem egy csajra, ő is engem nézett. Majd mindketten el, majd még1szer ugyanez,majd végül megkérdezte h van e párom. Mondom nincs, először volt edzésen idén. Dóri szép kis akadálypályát csinált nekünk. Egyik oldalt fedetlen bólyák voltak fölállítva, amik kidobónál szoktak lenni, elválasztó vonalt szolgálva, és ott kellett párosával szlalomoznunk. Majd visszafele hátra futni. Következő pálya: 5 medicinlabda, 4 db egy 4zet alakban, és egy középen. Rá kellett ülni a középsőre, majd szlalomozva eljutni az egyikhez, majd vissza középre. majd a másikhoz, és megint vissza középre. És így mind a 4-nél. Kövi pálya: Zsámolyok között kellett feneket leeresztve érintgetni, majdnem guggolva, a lényeg h ráérezz a mozgásra. Na ezek voltak. Majd Dóri és Kárló a pálya két-két oldalán labdákat gurítgattak nekünk, én Dórinál álltam, és azt tanultuk, hogyan kell esni! XD Gurította jobbra, balra, előre a labdákat, nekünk meg futnunkkellett érte, és sokszor nem értünk oda, ezért csúsznúnk a térdvédőn. Jó volt =) Majd ugyanez csak ütésekkel. ott nem csúsztam egyszer sem. Valamiért úgy érzem, kíméletesebb volt velem így elsőre. Majd páronként álltunkföl, és 2 2 ellen játszottunk. Amikor végetért egy labda menet, mindkét csapat lement apáyláról, és 2 új csapat. Egyszer le szabadott pattannia a labdának, amikor jött a háló másik végéről, de 2-n közt tilos volt. Majd váltottunk, akkor már 3-an voltunk ugyanígy. 2-es vége fele már csak akkor kellett legyere, ha a te csapatod rontotta el. 3-asnál Eszti csatlakozott hozzánk, Dórival együtt 18-an voltunk edzésen. + a 2 labdaszedő fiú. Ezeket csinéltuke dzésen. Mikor pakoltunk, Dóri odahívott magához, és érdeklődött,h h tetszett. Mondtam h teljesen más volt, és nagyon tetszett, és mondta h szeretne ha lejárnék ezekre az edzésekre is. Le is fogok, keddenként Andi lesz a párom, mint ma is:) Csütörtökön sajnos nemjön:( Meg Lizi, Katinka, és Niki is jó lenne ha jönnének Dóri szerint. De még ha mindannyian is fogunk járni edzésre, akkor is tudni fogom tartani ezt a legjobb pozíciót =) Áh úgy imádok röplabdázni! (L)(L)(L)(L)
Legközelebb csütörtökön edzés (L)
Edzésen egyáltalán nem éreztem a combomat. De most ahogy hazajöttem, és már nem mozogtam úgy, Úristen! Úgy megéreztem, úgy fáj, alig tudok mozogni. Hiába, ha nem vagyok hozzászokva az ilyenhez. Na, majd hozzászokok^^ Mostmár hétfő 0., kedd 8-9., csütörtök 8-9., és péntek 9-10. =)=)
Áh de várom már a csütörtököt :D

0 megjegyzés: