BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 17., vasárnap

Szeretem... szerelem... úgy??? ez képtelenség! :$

Valamelyik nap találtam képeket az edzőmről. 2-t le is mentettem. És naponta egyre többször nézem meg. Nem tudom mi van velem. Olyan furcsa gondolatok járnak a fejemben.
Tisztázzuk.
Az edzőm egy NŐ.
27 éves.
És azt hiszem, SZERETEM.
Nem vagyok normális. De ki az?
Év eleje óta motoszkál bennem valami.
DE nem szenteltem ennek nagyobb figyelmet. Szeretek vele lenni. A közelében. Idegesít, ha nem láthatom. Imádom ha figyel rám.Törődik velem, mert tehetségesnek tart. Szerinte a legjobb vagyok, de erről régebben már olvashattok. Türelmes. Figyelmes. Igaz, h sokszor megbánt embereket, de nem komolyan teszi. Nem bántásból, hanem csupán véletlen. Ilyen. Nem kell mellre szívni. Múlthét pénteken úgy voltam vele, h meg tudnám fojtani. Részleteket hagyjuk. Edzés végén úgy jöttem el, hogy imádom ezt a csajt. Egyszerűen nem tuom mi van velem. Azt hiszem belézúgtam. A közelében olyan más vagyok... ki tudja belőlem hozni a legjobbat. Mint egy barátnő, olyan nekem. De több. Annál is több. Megmagyarázhatatlan az érzés. Fél éve bennem motoszkál már ez, de még magamnak sem mertem bevallani. Mert nem szabad. Őrülten szerelmes vagyok. És mostmár asszem belé is. Ez így nem jó. Nagyon nem jó. Mi lesz ebből?
(L)

0 megjegyzés: