BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 27., szerda

Izomláz -.- de nagyooon Oo"

Rajzzal kezdtünk volna, de nem volt tanárunk, megint. Azért elég sokan bementünk. Most kavar volt, mert volt aki azt mondta h Hari már megjött, és más h nem. Majd föladom, megyek Dorkáékhoz, h menjünk lelátóra, hátha focizik, erre állok föl, és pont akkor jön meg. Rámnéz, én is rá, de csak egy futó pillantás. Én elmentem, mintha közöm nem lenne hozzá, mintha nem érdekelt volna, h akkor jött meg. Szal volt egy lyukas óránk. Majd Nyiribejött h orvosi vizsgálat a csajoknak. Egész törit, és a kémiából tizenvalahány percet lekéstünk. Így a szünetet is, amiben láthattam volna Harit. Matek előtt persze láttam, akkor is kinn volt. Helyettesítés volt. Előtte Nikivel, Andivalés Verával fölle rohangáltunk Nyiriért, majd orvoshoz, mert h mien elleőrzés lesz holnap... mert mi vmi nőgyógyászatos szarra gondoltunk. raidon persze velünk zembe jött. Majd beszéltünk az orvossal, akkor meg jött ki a tanáriból, mimeg mikor megtudtuk h nem olyan lesz, rögtön elkezdtünk örülni, persze idenézett. Egyszer bekiabáltam h "Ezaz!" erre meg pláne. x"D Na jó, ennyit erről. Matek után fizika, unalmas, mily meglepő. Ezzel vége is a napnak, mert ugye elmaradt a 6. óránk, az angol. Ráadásul ezekhez vegyük hozzá, h rövidített órák is voltak. :D 5. óraután a 13./B-t tanító tanároknak fényképezés volt. JHövökle óráról, meglepetésemre Dórit látom meg először. Majd utána hamarosan Harit is. Dóri nagyon érdeklődve nézett. Mintha akarna tőlem valamit, de mégsem. Nem tudom. Annyiszor nézett engem... áhh ez olyan... izé, na, nemtom mit írjak rá x"D Meg Hariis jópárszor. Majd Dóri hátul tűnt el, Hari meg fölment. Folyósóról még lenézett, és olyan...oylan furcsán. Mintha megint gondolkozott volna valamin. Vagy valakin. Lehet h rájött ""Dórira""?

0 megjegyzés: