BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 8., péntek

Röpííííííííííííííííí(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Anyámék ma reggel kolbászt csináltak xD Oké, ezt inkább no komment. xD Tesivel kezdtünk. Lizivel voltam, Dorka és Ági elmentek bétét lesni... Én Lizivel öltöztem, kizártuk a többieket az öltözőböl xD Majd jöttek a t9bbiek is, Judit, majd Kattka is, szal utolsó pillanatkoban estünk be órára xD Tornasor, majd mondja Judit néni: na nézzük, kik ma a meztelenek (vmiük kinnvan pölö válluk, combjuk, sötöbö) Engem is fölsorolt, pedig nekem aztán semmis sem volt kinn! xD Többiek felé fordul, és mondja h 10 kör a lelátón. Hozzánk fordul, és mondja h pakoljunk. Szal röpiztüüüünk^^ Atyám. Ritka egy szarul ment. xD Ma először vonal mögül kellett szerváljunk... egy sem ment át! xD Pedig a szervákban jó vagyok nagyon. Majd óra végén mondja h mindenki aki röplabdázott, hozzon egy labdát magának. És ő beállt a függönyhöz, mi meg másik oldal, vonal mögül kellett szerváljunk. 3-ra eltaláltamJudot nénit :) Utána még picit gyakoroltam függönynél, majd visszaálltam, csak úgy szimplán kedvből=) Szal médiáról majdnem lekéstünk. De azért se... dogát írtunk. Egész órán, és hát nem volt vmi könnyű.... :/ Majd angol. Kikaptuk a definíciós dogákat, 5-ös lett^^ Utána ének, egész évben semmit nem csináltunk szitne, ezért megkrédezte h ki az aki úgy érzi h megpróbált részt venni ezeken a gyakorlatokon, 3 ember kivletlével mindenki fölrakta a kezét. Így 5-ösök leszünk énekbl. Az a 3 ember pedig 4-es. Pedig ha nem ugranak be, ők is 5-öst kapnak. Majd matek. Doga. Hát mit mondjak... fogalmam sincs h sikerült. Talán jól.

Először média előtt láttam Zbát. Végig menni a folyósón, de csak ennyi, de nekem ez is megteszi :) Angol előtt kinn ültem, és a házit olvastam x"D Majd kijött h beterelje a diákokat az órára, úgyh én inkább bementem. Nem akartam h annyira feltŰnjek neki. Ének után is, felénk nézett.mwent a folyósón, és valamiért megfurcsállta az osztályunkat. Lehet h engem keresett? Mert előtte láthatta h visszamentem a teremhez... Bár nem tudom... Annyira homályos ez az egész. Ment a folyósón matek utáni szünetben 3 9.-es csajjal, egyszercsak lemaradt tőlük, és kinézett a korlát mögül. Egyenesen le rám. Én utána persze rögtön elfordultam Verához meg minden... Majd elmentem. A 6. óra további részében Dórival voltam, 13.-osoknak most votl tesije, és röpiztek^^ Ittam megint eg ykaramellás kapucsínót^^ Majd Dórival elnevetgéltünk. Közbe Zbá folyamatosan föl le futkosott. Végül eltűnk, az egész aulán keresztl társasjátékkal a kezében xD Én közbe kimentem Petivel és Dórikával hógolyózni, majd Dóri elment kézire, rövidesen megjött Lizi, és dobáltuk egymást na meg persze a járókelőket xD Egyszer egy csajt pontosan fejen találtam xD Esernyőt is találtam el... szóval jó volt:) Egyszer mikor Lizivel jöttünk vissza automatától ( ő is vett karamellásat :P) az anyja hív minket is játszani,de mi inkább mondjuk h nem... kül. is nem szívesen játszottam volna Zbával... feszélyezett a közelsége. És szüntelen elpirultam volna azt hiszem. nagyon elmélyülten játszhatott, mert egyszer se nézett hátra... Utána Peti nekünk valamilyen vájcsú avgy mien harcmozdulatokat mutatott nekünk xD Közbe Zbá és Tünde néni fölmentek és többet ki sem jöttek a tanáriból. Majd megjött Mundi Niki, egész első és második emeleten végignéztük a legtöbb tablót xD majd mentóünk edzésre (L) Nagyoknak jövő péntekene meccse lesz, szal Dóri vmeddig velük foglalkozott, amdj jöttünk mi is. Szervát gyakoroltuk, mivel oan csapnivalóan ment reggel. xD És Judit néni monmdta is Dórinak. Hujujj xD Mindössze 1szer sikerült vonal mögül átszerválnom, de akkor is neccesen. nem ütök elég erőpset... na bajd belejövök^^ Tök jól játszottunk. Mondjuk már mindenki fáradt votl szal monoton volt a hangulat... de sebaj. Na eg edzés végén Dóri mondta nekünk h egybkt. mi 3-an (Lizi, Niki és én) járhatnánk a nagyok edzésére is, jó lenne végre fejlódni kicsit. Szal lezárul az amatőrök versenye, és febr. 22-től bármikor lemehetünk a nagyok edzésére is^^ Csütörtökön játni is fogunk, kedden a szedai sok tanulnivaló miatt sajna nem...:( Na mind1... 2 egy ellen, én meg egyedül nem jövök le... Szal hétfő 0., csüöt. 8-9, péntek 9-10 röpi^^ De várom már.

Viszont félek. Február 18-án lesz a meccsünk. És szerintem semmi esélyünk. Vagyunk 3-an akik nagyon jók vagyunk. A 10-ből... a maradék 7 nem is járle edzésre, úgyh ennyit erről. De ugyanakkor várom nagyooon^^


0 megjegyzés: