BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 11., hétfő

Szerva(Y)

Ohajo!

Újra jelentkezem. Röpivel kezdtem 0.-ban. Végre ténylegesen megtanultam szerválni, azt hiszem. Mostmár vonal mögül 2 méterrel is tudok. Ráadásul úgy, h nem sáncolja, hanem szépen, nagy ívban, törke pontosan ütöm oda, ahova akarom^^ Olyan boldog vagyooook^^ Ez az egész napomat földobta:D Kémiával kezdtünk. Szokás szerint Lizivel elkéstünk, de ez már megszokott, szal semmi bajXD Majd irodalom, lezártak. 5-ös :) nyelvtan. úgyszint és úgyszint. Előtte kicsi tláttam de annyira nem ... nemtudom. Nem hozott annyira izgalomba. Föci. Doga. Puskáztam xD Töri. 5-ösre zárt le a Gyalu. Angol. Doga. Hát nem tudom :/ Matek. Semmi érdekes. Itthon meg bioszt tanultam. Megy:) Holnap TZ :S

Azér tmert ma nem voltam annyira oda Zbáért, hihetetlenül vágyom rá... :/

Holnapot akarok. Tesit. Kipróbálhatom a szervámat^^ És megmutathatom Judit néninek, h 2 edzésen mennyit tudunk fejlődni Dóri által, ő meg 3 év alatt nem tud minket megtanítani szerválni x"D

Okéé abbahagyomXD

0 megjegyzés: