BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 4., hétfő

Azt hittem ennél kínosabb nem lehet. Tévedtem.

Röpivel kezdtem. Átöltöztünk, vártunk. Vártunk. Vártunk. Vártunk. Vártunk. VÁRTUNK!!!!! Majd 7:40-kor az egyik csaj mondja h szerinte öltözzünk át, már úgysem fogunk tudni röplabdázni. Bemegyünk az öltözőbe, meggondoljuk magunkat, és várunk a Karskóra. Miközben míg mi benn voltunk, megjött. Jellemző, nem? Kaptunk labdát, votlunk 3-an. Eszti, én és Lizi. Esztinek alapból első órája tesi, ráadásul az edzőnkkel, Dórival, mi meg Lizivel késtünk kémiáról. Niki szerint beírta nekünk akésőt. De ki a fa*t érdekel? xD Szal egy dögunalmas kémia. Majd egy viszonylag tűrhető irodalom. Verából kiszedtem h kibe szerelemes, na meg az apróbb részleteket :) óra után mondja: Na én többet nem ülök melléd. Hogy miért? mert mindent kiszedsz belőlem. x) Nyelvtan. Hát őőő semmi izgi. Föci. Kikaptuk a dogákat. Egyszerre 5öt vagy 6ot, má nemtom. 5,5,4,4,4,2. xD Hát nem nagyszerű? nem tom hányas leszek föciből így félév végén. xD csütörtökön is írunk, király. 6 ország. Majd félév után 9-ből TZ. Király. Töri. Sokat röhögtem. xD Bejön a Gyalu, mondja h van egy jó és egy rossz híre az osztály számára. Kezdje a rosszal, mondtuk. Jó. A rossz hír az, hogy ebben a félévben nem írunk TZ-t. és ez miért rossz? -kérdeztük. Hogy jövő félévben kettőt írtok. Hát ez marha jó. Na és mi a jó? Hogy ebben a félévben már nem írtok TZ-t. És ez miért jó? Mert nem az elkövetkezendő 2 hétre süríti. Néha kiakaszt ez a tanár... Majd angol. Hujujj xD H mennyit röhögtünk ma is :D Jövő órára, szerdán kapunk megint olyan feketeerdős szaloncukrot^^ jájj, imádjuk :P Megkaptuk a januári-februári magazinokat, Pixie Lott van főodlalon, és az újság hátoldalán a rákról van szó... hihetetlen milyen egy szörnyű betegség... azzal a tudattal leélni a fiatalságodat, ha egyáltalán leéled, h halálos beteg vagy. Kegyetlen. Majd matek. Egész órán a házit ellenőriztük!!! xD És mindösse 4 feladat volt. xD Az geyiknél fél órán át vitáztunk. Végül kiderült h csak az egyik srác megoldása a KÖZELÍTŐ, de az sem teljesen jó! Hát ez nagy... Másik Andival ugyanarra gondoltunk, és csökönyösen állítottuk, h de, az jó! xD Végül kiderült h hiába van merőleges állítva a szakaszra, az mégsem felezi a szövet, mert ha ez és ez... na midn1, hagyjuk. xD

Irodalom előtt láttam. Nem néztem rá. Ő nem tudom. Nem mertem, inkább elmerültem hallgattam amint Andi a Kenichi animéről beszél. Vagyis próbáltam úgy tenni. De ha próbálok vmit eltitkolni, nem igazán megy... előtte NEM... Irodalom után is, nem mertem ránézni. Nem tuodm h észrevett-e... Kezdem azt hinni, h semmi értelme reménykednem. Olyan más velem. Annyira kerüli a tekintetem... vagyis inkább próbálja : Föci előtt megyünk szembe vele... alig mertem a szemébe nézni... sőt, próbáltam elkerülni. Próbáltam elhúzódni, de nem igazán tudtam, végül ő megállt még a teremben, balra fordult, most lehet h vagy beszélt vkivel, vagy eszébe jutott vmi, és elgondolkodott rajta, vagy egyszerűen csak ő sem igazán akart velem szembejönni. Valszeg utolsó eset a legvalószínűbb. Aztán utána alig láttam. Néha néha a folyósón... meg ienek. de semmi különleges. Úgyh ennyi. Ennyi volt a napom kábéra. Első tanítási nap. Hát mit mondjak... csak a szokásos. Jó votl a szünet, mert elkezdtem felejteni Zbát. De rossz is volt, mert így ami bátorságot összeszedtem szünet előtt, most mind elszállt, és alig merek ránézni. Elegem van ebből az egész zsra helyzetből.

1 megjegyzés:

Midnight÷Moon írta...

Ugyanannyi mint te(: És érzéseinkben is..mesélhetek majd msnen, mert itt nyíltan én nem fogom tudni elmondani.(:
Amúgy ayumi_44@windowslive.com , de szar webmessenger, úgyhogy inkább te add meg, úgy valószínűbb h elérhető leszel számomra. xD

Amúgy..fel a fejjel... nemcsak neked volt "jó" az első sulinap.. (: