BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 10., vasárnap

na ilyen nincs

Kiderült, h Ayuval hihetetlenül egyformák vagyunk! Mindkettőnk helyzet... esélytelennek tűnik. :/
A föcitanárja egyben a biosz tanárja is, na és persze az ofője. Mint ahogy nekem. Az enyém igazgatóhelyettes is, vmi oat olvastam nála, h az övé is.
Rengeteg mindenben hasonlítunk. Ez külön meglepetés

Tegnap előtt éjjel azt álmodtam, h összejöttem Lizivel. Egy lánnyal!!!! Lehet h túl sokat voltunk együtt pénteken? x"D Kizárt h én összejöjjek egy lánnyal... vagy mégis? Totál káó. :/
Most éjjel meg azt álmodtam h megjött, és fürödtem. Mármint a menszim.Hát király... ma nem is éreztem vmi jól a hasam, az igaz...:$

3 megjegyzés:

Midnight÷Moon írta...

Nem rosszak az álmaid... x"D Amúgy azt hiszem, kicsit túl egyértelműen írtad a helyzetemet... ^^" Csak tudod, addig jó, amíg Z. nem veszi észre..^^ Minek neki róla tudnia?^^ kétlem h olvassa de azért...:D

Midnight÷Moon írta...

Amúgy nemcsak ugyanúgy hívják, de még ugyanannyik is. x"D

Midnight÷Moon írta...

Szóval légyszike ne ennyire egyértelműen..^^
Rájöttem mi a különbség kettőnk között:D Én nem tudok ilyen őszinte lenni idegenekkel szemben.. :/ Én amúgy max 2 embernek vagyok 100%osan őszinte(: Vagy annyinak se.

Szal csak annyi h a 2. mondatban annyit h Ayu helyzete dettó mint a tied.. ^^"
Bocs h korlátzni akarlak, csak tudod, nagyon nem szeretném ha tudna róla.. :/