BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 17., vasárnap

Ayumi Hamasaki és joghurt mánia ^_^

Voltam ma is lovagolni, bár úgy mentem oda, hogy ma nincs kedvem lovagolni, de végül nem szóltam h nem akarok, hadd menjen egy kicsit Félvikém. Elég sokáig, körökön keresztül peckesen ment, de kis idő után letette magát. (: Jó volt lovagolni. Kipróbáltam a kengyel nélküli ügetést, míg senki sem látott. Soha nem mondták h kengyelnélkül ügessek, Mester soha. Géza mikor elkezdettlovagolniu tanítani, talán akkor mondta h sétáljak vele kengyel nélkül, és olyan instabil volt. xD Jó, mondjuk 1. és 2. alkalom, az már magában veszélyes volt. xD
Ma nem voltak a szomszéd istállóból...:( Nem történt semmi különös.
Közbe meg Ayumi Hamasaki mániákus lettem^^ Már megint -.-" x) Meg joghurt. Na én megyek. Nincs kedvem többet írni...

0 megjegyzés: