BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. január 19., kedd

Kikyou Zakuro ^_^

Matekkal kezdtünk. Nem maradtam túl sokáig lenn szekrényeknél, mikor már félúton voltam fönn emeletre, akkorjutott eszembe, hogy hoppá, Hari még nincs itt, és látni akarom. Mind1. Fölmentem teremhez, kijöttem. Nemsokára ő is megjött. Nem látott. De sebaj. Én viszont igen őt =) Matek előtt láttam végigsétálni a folyósón. Unalmas votl a matek. Dehát... vagy lehet h csak én unom? Lehet. Biosz előtt kurva szar kedvem volt. Nagyon lassan telt a szünet. Erre meglátom Dórit jönni a folyósón, köszönt h Sziasztok, és máris jobb kedvem lett tőle. =) Áh mi van velem? Egész bioszon róla álmodoztam. Gondolkoztam. nem tudom mi ez az egész. Fölírtam a tesi monogramját a karomra. Eddig Hariét szoktam. Vagyis ajapán nevét. De Dórinál ez veszélyes. Lizi tesin máris meglátta, és kérdezte h miért írtam föl Dóri nevét a kezemre.Én meg magyarázkodhattam. Szal asszem nála is áttérek a japán névre emberek előtt:
Kikyou (kínai harangvirág) Zakuro(gránátalma)
Szép neve van:) Ofin farsangot beszéltünk meg. Nem vállaltam semmit. Majd odacsapódom vkikhez, annyira nincs kedvem ebben az egészben részt venni... Info. HTML. Szokásos. Untam magam... tesi. Röpi. Judit néni és Dóri ketten fogják eldönteni h ki megy versenyre. Február 27 a meccs, asszem.*megnézi a telefonján a naptárat* Igen, valóban. Az egy szombati nap. Pozitívan állok hozzá. Judit néni állandóan azt hajtogatja h a részvétel a fontos, azs em baj h mind a 3 szettben 25-0-ra kapunk ki. Erre én megszólalok h á dehogy. Judit néni meg hirtelen megörül, h mien bizakodó vagyok. :D Annyira nem vagyunk bénák. Ma a szervák is tök jól sikerültek. Két srác nézett a lelátón minket, fölsősök, és vagy 3-4 szervám volt, amit nem tudtak visszaütni, ők ketten mind1iknél megtapsoltak:3^^ Jól esett nagyon:) Óra után még maradtunk, én voltam többnyire a föladó lecsapásokhoz, mert nekem megy a legjobban. Majd egyszercsak, mikor 3-ason belül játszottunk, angyok odajönnek hozzánk, és mondják h szeretnének jönni tesire. Oké, mi elvonolunk, épp mondom, h Addig jó míg Dóri nincs itt, erre kit látnak meg szemeim? Őt!!! x"D Ráadásul tőlem jobbra, nem is oan messze. DE mintha a távolban nézett volna vkit. Aztán mi meg elkezdtünk futni, mert gondoltuk h gáz lesz,ha Dóri itt talál minket. Szal röhögve elfutottunk. x"D Szeretem. Egyre jobban.
Gyalog jöttem haza. Jó volt kicsit sétálni. Itthon már nyaggatnak a félévi miatt. Remélhetőleg csak pénteken kapjuk ki. Szombaton meg felvételit kell mi is megírjuk, úgyh nem mehetek lovagolni. 10-től. Király.
Na, megyek tanulni töri TZ-re. Lehet h ma jelentkezemmég, de nem 100.
Chuu

0 megjegyzés: