BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 8., kedd

Annyi mindent szeretnék írni... úgy se lesz belőle semmi, magamat ismervén.
Matekkal kezdtünk, holnap egész éves anyagból javítót írok. Muszáj 5-ösremegírnom, akkor megkapom TZ jegyként, és megadja az 5-öst. Király. Egy szót nem tanultam rá, majd reggel korábban kelek. Föcin doga, 12/12. 4-es lett a biosz tézém:3 és 4-es is leszek belőle. Éneken rajzoltunk, Lengyel helyettesített. =) Infon neteztünk^^ Két 5-ösről nem tudtam. Tesi röpi, fiúk ellen. ^^ Jó volt=) Majd 2 lyukas. Utána edzés. Jó volt, bár már megint elérkeztem ahhoz a korszakomhoz, ahol már a lovaglást jobban szeretem. Mentem is pacizni^^ Nyitva volt a pálya, szóval kimentünk.^^ Most végre egyedül Mózival, nem jött se mögöttünk, se előttünk senki. Csak egy kishomok. Hihetetlen jó volt. Féltem, h nem fogom tudni fogni... volt is egy rész, ahol nagyon át akarta venni az irányítást, kissé vissza kellett fognom... aztán pedig engedtem, ahogy csak tudott menni^^ Szárnyaltunk^^ Olyan eszméletlen volt... az a gyorsaság... csak egyedül a lóval... az istálló legjobb lovával...=)
Csodálatos. Lenyűgöző. Nem akarom hétvégén kihagyni...
És újra SP fanatikus lettem. Olyan helyes.

0 megjegyzés: