BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 23., szerda

Hosszú napom volt, mégsem tudom szavakba önteni. ~
Kezdjük az elején.
Direkt előbb indultam, h be tudjak menni Hiroshihoz. Odaérek. Másik kocsi. Napokig az ezüsttel járt, mostmeg átvált hirtelen a kékre. Oké, gondoltam pechemre biztos az apja jött ma, ő scak később jön, hisz lovagol a Kovács Mesternél. Még a rádió is szól. 1: Hiroshira nem jellemző a rádió, inkább mp3. 2: az apja bömbölteti állandóan azt a kibaszott rádiót!!XD Jó mind1. Képzelhetitek, mikor kimentem bejárathoz, és Hiroshi ott állt mellettem, mekkorát néztem. XD Dollár szépen leszedte magáról azt a nem tudom hogy hívjákot, szóval szépen kerestük a boxában a fadarabkákat, h vissza tudjuk a nyakára tenni. Különben le tud hajolni a lábához, és szétszedi az összes sebét. :O Több mintn 1 hónap után sem gyógyult meg... többé már nem lesz jó versenyló. Zsuzsival együtt mentünk ki lovagolni, előtte letörölgettük egymásnak a lovainkat, de teljesen véletlenül. XD Pali ynergét kaptam most... b+. XD Azótais fáj a seggem. Olyan szar és kényelmetlen... nem vok az ügetés híve, de ebben a nyeregben arra kényszerültem. XD Ráadásul lemaradtam Félviéktől, pár pillanat múlva már félkör a távoltság. Mózinak a lassú tempója is olyan, mint a többi lónak az átlagos. Jobb is a vadásza:3
Közbe találtam valamit.
"Csak áltattam magam, hogy elmúlt, pedig azért is nem tudtam senki mást szeretni, mert még magam elől is titokban az övé maradt a szívem."
Hiroshi is akkor jött ki lóval... elé kényszerültem. Na nembaj. Mester végre különválik a Tóthéktól. Hedi ki akart űzni... hát nekem sikerült. Állítólag a Józsi lányai miatt van ez... de... én nem tudom. :O Egyszerűen csak megjelenik, és az addigi vidám környezet hirtelen megmerevedik. Eltűnik, mintha ott se lett volna. Az utóbbi időben ezt ő is eléggé erősen érzékelte. Jobb is így... pedig mostanában mind a 3 itt maradt lova a szívemhez nőtt... miért mindig a szerencsétlen állatokkal basznak ki?!
Volt Hiroshinak egy érdekes pillantása, mikor én nem vettem észre őt. Egyszer csak megjelenik előttem. XD Pepo hozott banánt. :F *w* X"D És megpatkolták Gyémiiit(L) Holnap Szandi, Zsuzsi is jönnek^^ Vicces h mostanában Zsuzsi is hogy rám akaszkodott. xD Szandit megértem, mert egy suliból is, meg tök jóban vagyunk, de Zsuzsi... eddig Hedivel volt, meg am. is... annyira nincs közös témánk. De mostanában nagyon próbál barátkozni. Végülis bírom a csajt... (röplabdás volt:P) Na midn1, lesz ami lesz. Remélem ha különválás lesz, Pali nálunk marad...:/ Hazamentünk, elmentem fogászatra,sima kis ellenőrzés Előtte egy Ichiban rész*.*
Haza, át szomszédba, ahol a bácsika arról papolt nekem, h mien jóban volt a nagypapámmal, meg h ő akkor milyen előkelő volt, és milyen kár h nem ismerhettem, és mekkora fájdalom volt neki mikor nagyapám meghalt, majd nagyanyám is. Hát dejó hí gy mondja nekem, mert életembennem találkoztam egyikőjükkel sem, nagyapám apám 18 éveskorában meghalt, nagyanyám pedig a születésem előtt 2-3 évvel. :O Szóval nekem mondhatja. Meg h mien fontosnak tartja, h majd ha felnövök, én is csatlalkozzam ehhez a hatalmas családi féle szeret hullámhoz, mert most vesztette el a feleségét, és anyám olyan, mintha a gyámja lenne. (na ezt nem teljesen értettem) És h látja bennem h milyen csöndes(?), szolíd(??), szófogadó(???) kislány vagyok. x, és biztos benne h majd része leszek. Oooké, na biztos. :O Egyelőre nem vágyom erre. xD Még 1 Ichiban rész, vagyis hát csak háromnegyed. xD reggel is néztem egyet^^ Vicces. XD Na majd ki megint lovira. Nem votl kedvem nagyon átöltözni, úgyh úgy mentem, ahogy szomszédba voltam. Szóval teljesen más pólóval, mint a lovasok, és más hajjal. Megint rengeteg baromságot összehoztak ezek körülöttem, ráadásul délelőtt is. xD Pepo a feleségét is elhozta... na hát ott volt ihaj csuhaj, amiket az a vénasszony mondott. XDDDDDDDD
Pégé fölült Purple Rainre. Először ügettek, Hiroshi vezette Maclurával, ki is mentek, feltehetőleg Tóbiásra. Én csak röhögtem Pégén, ahogy ott ügetgetett, és állt meg neki állandóan a csikó. XDDD
"Hamis álarcba bújt a világ..."
~~~
Ezt Pégé is észrevette.
"Ne röhögjél úgy, csajé, mindjárt földoblak, és majd megnézem, te hogy ügetsz vele!" "Há dobjál." "Akkor gyere." Mentem. földobott. Ügettem vele pár kört, vezetés nélkül is elment nekem szépen. Megállok Pégé előtt, és a képébe vigyorgok. "Na bazdmeg." - volt pégé reakciója. xDDDD Akkorát röhögtüüünk..XDDD le akartam szállni, már vetettem át a lábam a ló másik oldalára... rámjön a röhögőgörcs. És nem tudtam leszállniXDDDDD Ott szépen röhögtem, míg feküdtem a ló hátán. XD Uramatyám. XD
~~~
Jó mind1, jövünk el, Hiroshi jön velünk szembe lóval, egymásra néztünk... és mintha nagyon kereste volna a tekintetemet. Nem bírtam megállni mosolygás nélkül(:

Rájöttem, hogy ha animét nézek, sokkal jobb kedvem van. XD Akkor szinte mindenen tudok röhögni. XD Viszont most végignézem már az Ichiban Ushiro no Dai maout... furcsa lesz áttérni az iskolás lányoktól a hülye, lökött ninjákhoz. :O
Ayume, akkor is végignézem azt a sok Naruto fillert,és csak utána jön a Shippuden. XDDD
Kutyával is játszottam ma egy jót. :D Úgy szeretem^^
Most belegondolva... holnap Mózinak muszáj lesz munkát mennie, ha hétvégén futtatni akarják az Orosházi díjban... jupíííí(L)
~
Tamyyy, hol a fenében vagy már? =(

0 megjegyzés: