BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. június 4., péntek

Tesi jó volt.^^ Most tetszett... a tegnapi edzés után. Egész tesi előtt Dórit szidtuk. Jól esett. xD Média... hmm rajzoltam^^ Angol tézé kiosztás... túl sokat stresszelek... ofi duma Stefivel. xD Matek... javíthatok. :3 Ez vicces. 4-en vagyunk lányok, ebből 1-edül Niki az, aki természetes h megkapja az 5-öst, mi 3-an pedig javíthatunk. xDD Tanárnővel elbeszélgettünk... megsúgott egy titkot. xD Hát...mit mondjak... szar lesz. Am. meg teljesen igaza van. Nyelvtan ... unalmas, majd elengedtek minket előbb... majd ünnepség. Vagyis Trianoni megemlékezés.12/C-sek helyét foglaltuk el elsőn, eredetileg am. a földszinten ültünk volna padokon.
Hari mellettünk volt. Sokszor láttam a szemem sarkából, h néz. Azt is, h a szeme sarkából engem néz, míg én emberkéket kerestem össze vissza. Furcsa volt...
Benn volt ma az Ingrid. Valami musical táncot gyakoroltak, elméletileg pedagógusnapon fognak föllépni.
Elég volt Hariból!

0 megjegyzés: